کد خبر: ۷۲۰۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲ 01 March 2019

تابناک / مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان با اشاره به پرداخت وام به متقاضیان جهت اشتغال‌زایی افراد نیازمند گفت: پرداخت ۷۵ میلیارد تومان وام به متقاضیان منجر به ایجاد چهار هزار شغل برای آن‌ها شده تا از این طریق خود به درآمدزایی رسیده و رونق اقتصادی را در زندگی به دست بیاورند.

عباس اهرابی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه رشت با اشاره به‌فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس کمیته امداد باهدف رفع محرومیت از مستضعفان اظهار کرد: اشتغال به‌عنوان یکی از موضوعات محوری و مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان است که در جهت اشتغال‌زایی بیش از ۷۵ میلیارد تومان را به این موضوع اختصاص داده است.

وی با اشاره به پرداخت وام به متقاضیان جهت اشتغال‌زایی افراد نیازمند گفت: پرداخت ۷۵ میلیارد تومان وام به متقاضیان منجر به ایجاد چهار هزار شغل برای آن‌ها شده تا از این طریق خود به درآمدزایی رسیده و رونق اقتصادی را در زندگی به دست بیاورند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان با اظهار تأسف از برخی افراد که کمیته امداد را متهم به فقیر پروری می‌کنند افزود: کمیته امداد فقیرنوازی می‌کند نه فقیر پروری، از سوی دیگر استان گیلان 116 هزار و 400 خانوار را تحت پوشش قرار داده که غالباً از سالمندان استان هستند.

اهرابی از 6 هزار و 200 پروژه عمرانی باهدف رفع مشکلات مسکن خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد خبر داد و افزود: نقش مردم در کاهش حجم مشکلات و کمک به افراد نیازمند تحت پوشش کمیته امداد خمینی (ره) نقشی مهم و تأثیرگذار است چراکه مردم با نگاهی عمیق ‌به مسئله کمک به نیازمندان به این نهاد انقلابی اعتماد کرده و کمک‌های خود را به کمیته امداد امام خمینی می‌سپارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان از جشن نیکوکاری هم‌زمان با آغاز فصل بهار خبر داد و تصریح کرد: با توجه به نزدیکی ایام نوروز و چشم‌انتظاری بسیاری از خانواده‌های نیازمند، حجم مشکلات خانواده‌ها بیش‌ازپیش محسوس می‌شود که امیدواریم با نگاه خوب مردم ایران اسلامی در این فصل سال، بتوانیم لبخند را به لبان خانواده‌های نیازمند برسانیم تا آنان نیز شریک شادی‌های آغاز سال نو باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار