معاون جوانان اداره ورزش و جوانان استان یزد گفت: بیش از ۱۰۰ خانه ورزشی روستایی در استان یزد فعالیت دارند.
کد خبر: ۷۱۸۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷ 25 February 2019

طالبی معاون جوانان اداره ورزش و جوانان استان یزد در حاشیه بهره برداری از طرح‌های ورزشی بخش مرکزی بافق با اشاره به اینکه خانه روستایی در دولت به طور جدی دنبال می‌شود گفت: تعداد خانه‌های ورزشی افتتاح شده در استان یزد به عدد ۱۰۰ رسیده است.

طالبی افزود: هدف از راه اندازی خانه‌های ورزشی در روستا‌ها ترویج ورزش، تمرکز زدایی امکانات ورزشی و انتقال برخی از آن‌ها از شهر‌ها به روستا‌ها و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی به دلیل نبود امکانات تفریحی برای جوانان در روستاهاست.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد همچنین در زمینه اشتغال جوانان به تخصیص تسهیلات اشتغالزایی اشاره و تصریح کرد:در سال گذشته حدود ۱ میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان از طریق صندوق کارآفرینی امید به طرح‌هایی که جوانان ارائه کردند تسهیلات اختصاص یافته و در سال جاری نیز با انجام توافقنامه‌ای جدید با بانک عامل زمینه اجرای طرح‌های اشتغال زایی جوانان فراهم شده است.

طالبی ادامه داد: در این تفاهم نامه بیش از ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تسهیلات اشتغال زایی خاص طرح‌های روستایی و شهر‌های کوچک و زیر ۲۰ هزار نفر اختصاص یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار