معاون استاندار یزد:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد گفت: رویکرد دولت تدبیر و امید حمایت از توسعه کسب و کارهای نوپا، دارای نوآوری و فناورانه است .
کد خبر: ۷۱۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵ 25 February 2019

«علی زینی‌وند» در کمیته تخصصی کاهش موانع فعالیت کسب و کارهای مجازی، اظهار کرد: هدف از تشکیل این کمیته تخصصی حمایت از کسب و کارهای قانونی در بستر فضای مجازی است.

وی افزود: کسب و کارهای نوپا با توجه به بازار عرضه و تقاضا، خدمات سریع تر و ارزان تر مورد استقبال مردم واقع شده ‌است و رشد قابل توجه و امیدوارکننده شرکت‌های دانش بنیان و شتاب دهنده در استان را نیز شاهد بوده‌ایم .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد گفت: دستگاه‌های قانون‌گذار و تصمیم‌گیرنده از تحولات کسب و کارهای نو، کمی عقب ماندند که البته این به رشد فزاینده و سریع این کسب و کارها باز می‌گردد .

‌زینی وند تصریح کرد: رویکرد دولت تدبیر و امید به ویژه با سیاست‌های معاون علمی و فناوری ریاست محترم جمهور حمایت از توسعه کسب و کارهای نوپا، دارای نوآوری و فناورانه است و در این رابطه در استان یزد نیز اقدامات خوبی انجام شده است .

این مسئول با تأکید بر پرهیز از نگاه و وضع قوانین سنتی در حوزه کسب و کارهای نوپا آسان ترین و بهترین راه برای تغییر این نوع نگاه را، انتخاب مدیرا‌نی دانست که مجهز به دانش روز دنیا هستند و درک درستی از فعالیت در رابطه با این نوع کسب و کار ها دارند .

زینی وند اظهار امیدواری کرد: در یکی دو سال آینده مسیر فعالیت های شرکت های دانش بنیان و کسب و کارهای نوپا و فناورانه در کشور و استان بسیار مطلوب تر از گذشته باشد و با وجود جوانان نخبه و خوش فکر در این حوزه شاهد ایرانی متفاوت در آینده باشیم .

«محمدحسین زارع» مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری یزد نیز در این جلسه با اشاره به جزئیات شیوه نامه تشکیل و نحوه عمل کمیته تخصصی کاهش موانع فعالیت کسب و کارهای مبتنی بر فضای مجازی که در ۱۳ ماده و دو تبصره به استانها ابلاغ گردیده است از همه فعالان کسب و کار در این حوزه ‌خواست موانع و مشکلات احتمالی کاری خود را به حوزه فناوری اطلاعات استانداری منعکس نمایند تا در دستورکار این کمیته تخصصی قرار گیرد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار