معاون استاندار یزد تأکید کرد:
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری یزد با بیان این که دانش آموزان آینده‌سازان کشور هستند، گفت: تشکیل پارلمان مجلس دانش‌آموزی موجب اصلاح هرچه بهتر روند فعالیت‌های اجتماعی و عاملی جدی برای توسعه فرهنگ عمومی است.
کد خبر: ۷۱۸۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ 24 February 2019

«احمد ترحمی» در نخستین پارلمان دانش‌ آموزی استان یزد اظهار کرد: دانش‌آموزان در این حرکت تمرین بزرگسالی می‌کنند اما باید گفت دانش‌آموزان ذهنی بزرگسال و آماده دارند و باید به آنها مجال حضور موثر در عرصه‌های مختلف اجتماعی سیاسی را داد .

وی افزود: تشکیل پارلمان مجلس دانش‌آموزی موجب اصلاح هرچه بهتر روند فعالیت‌های جامعه در آینده خواهد شد و موجب کار آمدی بیشتر و بهتر فعالیت‌ها در تمامی عرصه‌ها می‌شود .

معاون سیاسی،‌امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: جوانان سرنوشت کشور را می‌سازند پس باید آنها را برای این مسئولیت مهم آماده ساخت و امروزه باید جوان‌گرایی درجامعه به خصوص در عرصه‌های استخدامی مورد توجه قرار گیرد .

ترحمی در پایان با اشاره به این‌که استان یزد با تکیه براصول نوین استانداری جوان با اقتدار در مسیر جوان گرایی گام برمیدارد خاطرنشان کرد: امیدوارم با پرچم داری استان یزد این امر مهم در سطح کشور اجرایی شود .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار