در مراسم معارفه رييس و مدیر بيمارستان هرات مطرح شد؛
دکتر "سید علی اکبر موسوی" با حفظ سمت مدیریت شبکه بهداشت شهرستان خاتم به مدت یک سال به عنوان ریيس بیمارستان آیت الله خاتمی هرات منصوب شد.
کد خبر: ۷۱۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱ 04 August 2015
بنابر گزارش تابناک یزد،  در اين مراسم همچنین ضمن توديع "اکبر تقی زاده" مدیر قبلي این بیمارستان، "ابوالفضل احمدی نسب" به عنوان مديريت جديد اين بيمارستان منصوب شد.

دکتر "حسین زارع" مدير درمان دانشگاه علوم پزشكي يزد در اين مراسم یکی از اهداف دولت یازدهم نداشتن دغدغه سلامت وارائه خدمات بهتر به مردم و بیماران دانست و گفت: در دولت‌های گذشته هدفمندی سلامت و بحث بهداشت در رده‌های چندم قرار داشت اما در این دولت جزو اولویت‌های اول است و بر همین اساس نیز طرح تحول سلامت نوشته شد و ارائه خدمات بهتر به پزشکان و مردم در دستور قرار گرفته است.

وی بیان کرد: مردم حق و حقوقی دارند که باید رعایت شود و به آنها احترام و برايشان وقت گذاشته شود.

زارع همچنين ارزش کار پزشکان را بسیار مهم خواند و افزود: حق و حقوق، آرامش و امنیت آنها بایستی در جامعه رعایت شود.

اين مسئول رضایتمندی از بیمارستان آیت الله خاتمی هرات را خوب اعلام و خاطرنشان کرد: بیمارستان هرات در ابتدا با چند متخصص کار خود را آغاز کرد و اکنون با داشتن سیستم کامل و چندین متخصص از جمله وجود یک جراح که در تمام اوقات در بیمارستان حضور دارد و متخصص اطفال و زنان، داخلی به بیماران خدمات‌رسانی انجام می‌دهد.

"محمد محمودي" معاون فرماندار خاتم نيز اقدامات انجام شده در بیمارستان هرات تاکنون را بسیار خوب و ستودنی خواند و اظهار كرد: یکی از مشکلات بیمارستان هرات کمبود فضا و امکانات است كه با پیگیری‌های به عمل آمده امیدواريم عملیات اجرایی بیمارستان 96 تخت‌خوابه شهر نيز شتاب بگيرد.

محمودي افزود: به منظور خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم درصدد هستیم تا هرچه سریعتر این بیمارستان راه‌اندازی شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار