امام جمعه یزد:
امام جمعه یزد با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول 40 سال گذشته، گفت: تبدیل شدن ایران به قدرت بی بدیل منطقه یکی از دستاوردهای چهل سالگی انقلاب است.
کد خبر: ۷۱۰۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹ 02 February 2019

آیت‌الله «محمدرضا ناصری‌یزدی» در خطبه‌های این هفته 12 بهمن نماز جمعه یزد با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در استقلال ملت ایران، اظهار کرد: آبرو و عزت امروز ایران اسلامی به واسطه تبعیت از ولایت فقیه و قرار گرفتن در مسیر حق تعالی است.

وی انقلاب اسلامی حاکمیت الله بر انسانها دانست و افزود: حراست از ارزش‌های انقلاب و پاسداری از خون شهدا که برای پیروزی انقلاب اسلامی در زندان‌های طاغوتی شکنجه و در نهایت به شهادت رسیدند یکی از ضرورت‌های اجرایی امروز کشور است.

امام جمعه یزد در ادامه با بیان این که امروزه به برکت انقلاب اسلامی مردم ایران در تمام دنیا سربلند و دارای عزت هستند، گفت: ایران در شرایط سیاسی امروز به یکی از قدرت‌های بی بدیل منطقه تبدیل شده است.

ناصری یزدی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی پای استکبار جهانی نظیر آمریکا و انگلیس از ایران و ظرفیت‌های این کشور بریده است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان این که پیش از انقلاب استکبار اجازه انجام هیچ کاری به صورت مستقل را به ایران ‌نمی داد خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب تکنولوژی‌های مختلف به ایران وارد می‌شد ولی به هیچ عنوان اجازه توانمند شدن ایران در این تکنولوژی‌ها را نمی‌دادند.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به دستاوردهای دفاعی، علمی، هسته ای و پزشکی ایران اسلامی، گفت: تحریم های دشمنان مشکلات زیادی را برای ملت ایران بوجود آوردند و رهایی از این فشارهای به عزمی ملی و توجه به مقوله اقتصاد مقاومتی نیاز دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار