کد خبر: ۷۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶ 03 August 2015
رشت - ایرنا - کشتی گیران گیلانی با درخشش در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی پیشکسوتان کشور 10 مدال کسب کردند .

رییس هیات کشتی استان گیلان روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : در جریان رقابت های کشتی آزاد قهرمانی پیشکسوتان کشور که در استان لرستان برگزار شد ، کشتی گیران گیلانی موفق به کسب چهار مدال طلا ، دو مدال نقره و چهار مدال برنز شدند .

نقی هدایتی افزود : همچنین در رده بندی تیمی نیز ، تیم گیلان در گروه سنی هفتم پیشکسوتان عنوان قهرمانی کشور و در گروه سنی سوم مقام پنجم را به خود اختصاص داد .

وی اظهار کرد : در رقابت های انفرادی نیز و در گروه های سنی مختلف پیشکسوتان ، احدالله هدایت زاده در وزن 63 کیلوگرم ، سیدعلی شادمنفعت در وزن 58 کیلوگرم ، کریم آقاوردی در وزن 69 کیلوگرم و رحمت الله شریفی در وزن 97 کیلوگرم همگی از استان گیلان با غلبه برابر همه رقبای خود عنوان قهرمانی را کسب و مدال طلا را بر گردن آویختند .

وی ادامه داد : همچنین خسرو پور علیزاده در وزن 130 کیلوگرم و رستم بینا در وزن 76 کیلوگرم از استان گیلان موفق به مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی مسابقات کشتی آزاد پیشکسوتان کشور شدند .

وی بیان کرد : رضا قاسمی در وزن 69 کیلوگرم ، نادر یوسف پور در وزن 97 کیلوگرم ، محسن جبارزاده در وزن 63 کیلوگرم و یوسف علی قربانی در وزن 76 کیلوگرم دیگر کشتی گیران پیشکسوت گیلانی بودند که موفق به کسب مدال برنز و عنوان سوم قهرمانی کشور شدند .

رییس هیات کشتی استان گیلان خاطرنشان کرد : در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی پیشکسوتان کشور 560 کشتی گیر از سراسر کشور در هفت رده سنی در شهرستان خرم آباد استان لرستان با هم به رقابت پرداختند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار