رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه:
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه گفت: در جریان افزایش قیمت دلار دست‌های آلوده دشمن در پشت پرده نمایان شد و امروز شنیده می‌شود آنان برای حوزه تولید گوشت کشور دسیسه‌چینی کرده‌اند.
کد خبر: ۷۰۹۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱ 29 January 2019

حجت‌الاسلام حسینی که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع مردم روستای مریم‌آباد سخن می‌گفت، اظهار کرد: امروز دشمن در اتاق فکر خود برنامه‌های پیچیده‌ای برای مقابله با پیشرفت‌های ایران تدارک دیده است.

حسینی با بیان اینکه در ماجرای تهاجم غول‌آسای اقتصادی دشمن و افزایش سرسام‌آور قیمت دلار، دست‌های پشت پرده نمایان شد، افزود: عربستان و امارات با حمایت آمریکا و هدایت موساد مبلغی بسیار سنگین را برای خرید دلار در سطح کشور و به‌ویژه تهران هزینه کردند تا دلارها را جمع و با ایجاد کمبود، قیمت کاذب درست کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه اذعان کرد: دشمنان با همکاری همدستان سودجو و خائن داخلی خود، این نقشه شوم را عملی کردند؛ اما مردم صبور ما نقشه دشمن را خوانده و مشکلات کمرشکن آن را تحمل کرده‌اند تا از این مرحله سخت نیز عبور کنیم.

وی با تأکید بر اینکه توطئه‌های بدخواهان علیه نظام و ملت ایران تمامی ندارد، تصریح کرد: اخیراً شنیده شده است دشمنان در ترفندی جدید درصدد هستند با سرمایه‌گذاری، گوسفندهای ماده را از دامداران به چند برابر قیمت خریداری کنند.

حسینی ادامه داد: اگر این موضوع صحت داشته باشد هدف دشمن از این امر کاهش زاد و ولد گوسفندان در کشور و درنتیجه ایجاد یک بحران عظیم در حوزه تولید گوشت است.

امام‌جمعه ابرکوه تصریح کرد: در همین راستا دامداران باید بسیار هوشیارانه رفتار کرده و مراقب این دسیسه باشند تا آن را همچون نقشه‌های دشمن، خنثی کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار