فرماندار کرمانشاه:
فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه ساماندهی رودخانه قره سو و حاشیه آن اولویت اصلی است افزود: درصدد جداسازی فاضلاب از رودخانه قره سو هستیم و به همین منظور نیازمند همکاری بیشتر ارگان های مربوطه می باشیم.
کد خبر: ۷۰۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱ 03 August 2015
فضل الله رنجبر روز یکشنبه با بیان اینکه برای جداسازی فاضلاب شهری از رودخانه قره سو مشکلات اعتباری وجود دارد افزود: براساس پیگیری های انجام شده توسط حوزه معاونت عمرانی استانداری و فرمانداری کرمانشاه، شرکت آب و فاضلاب به زودی عملیات جداسازی فاضلاب رودخانه از میدان نفت را آغاز می کند.

به گفته وی، برای آغاز این امر و تداخل نداشتن پروژه های سازمان ها و ادارات، نیازمند همکاری سازمان های مربوطه هستیم و باید فاضلاب به خط اصلی خود منتقل شود.

رنجبر از وجود اقداماتی برای پاکسازی محوطه قره سو از پل جانبازان به سمت پل ولایت خبر داد و گفت: نصب تیرهای برق و روشنایی و ساماندهی فضای سبز از جمله اقدامات صورت گرفته برای ساماندهی حاشیه قره سو در این منطقه است.

سرچشمه رودخانه قره سو سراب روانسر است که پس از طی کیلومترها مسافت وارد شهر کرمانشاه می شود و در نهایت به رودخانه گاماسیاب می ریزد.


در بخش جذب سرمایه گذار ضعیف هستیم

به گفته رنجبر، کرمانشاه تاکنون در بخش جذب سرمایه گذار بخوبی عمل نکرده و باید با تسهیل گری، روان سازی و فراهم کردن بستر کار فضای استان برای جذب سرمایه گذار فراهم شود.

وی با اشاره به کارگیری دانش آموخته گان دانشگاهی در بحث اقتصاد شهری افزود: برای این امر باید منابع کافی در اختیار آنان قرار گیرد و دسترسی آسان به این منابع لحاظ شود.

وی از وجود یک هزار و250 هکتار بافت فرسوده در کرمانشاه خبر داد و گفت: این مساحت در صورت امتیازات قائل شده توسط شهرداری و شورای شهر و دیگر ارگان های مربوطه، فرصت خوبی برای به کارگیری مهندسان و دانش آموخته گان مهندسی معماری در بحث اشتغال زایی فراهم می کند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار