مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: داوران چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات محلی، سرپرستی‌های استانی، نمایندگی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری مشخص شدند.
کد خبر: ۷۰۸۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴ 29 January 2019

«مجید جوادیان‌زاده» اظهار کرد: علی اکبر قاضی زاده، محمود مختاریان، فریدون صدیقی، مهرداد خلیلی و علیرضا کتابدار داوری این دوره از جشنواره را برعهده دارند .

وی با بیان این که اختتامیه جشنواره ٩ اسفندماه امسال برگزار می شود،افزود: در این دوره از جشنواره ١٧١ نفر، تعداد ٦٠٤ اثر خود را از استان‌های فارس، یزد و کرمان در دو بخش اصلی و ویژه شرکت داده‌اند .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: یزدی‌ها با ارسال ٤٠٣ اثر بیشترین مشارکت را در این جشنواره داشته‌اند و پس از آن، استان فارس با ١٥٦ اثر و استان کرمان با ٤٥ اثر در رده‌های بعدی میزان مشارکت در چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات محلی، سرپرستی‌های استانی، پایگاه‌های خبری و نمایندگی خبرگزاری‌ها قرار دارند.

رئیس چهارمین جشنواره منطقه ای مطبوعات محلی، سرپرستی های استانی، نمایندگی خبرگزاری ها، پایگاه های خبری با اشاره به استقبال چشمگیر شرکت‌کنندگان از بخش اصلی این جشنواره، خاطرنشان کرد: از ٦٠٤ اثر ارسال شده، ٤٢٠ اثر در بخش اصلی و ١٨٤ اثر در بخش ویژه شرکت داشته‌اند که در بخش اصلی گزارش و در بخش ویژه موضوع مصرف بهینه اب بیشترین تعداد آثار را به خود اختصاص داده‌اند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار