فرمانده انتظامی استان با تأکید بر شناسایی نقاط حادثه خیز در سطح محورهای مواصلاتی استان فارس، افزود: 10 درصد از مجموع نقاط حادثه خیز کشور، در استان فارس می باشد که نیازمند توجه ویژه به آنها و رفع این نقاط است.
کد خبر: ۷۰۷۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱ 26 January 2019

تابناک فارس به نقل از برنا: سردار "احمد علی گودرزی" در نهمین سمینار بین المللی کاهش حوادث رانندگی در شیراز، تصریح کرد : طبق آمار موجود، طی 5 سال گذشته حدود 224 میلیون تردد در جاده های استان فارس به ثبت رسیده است که این آمار حجم بالای عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان را نشان می دهد.
وی با تأکید بر شناسایی نقاط حادثه خیز در سطح محورهای مواصلاتی استان فارس، افزود: 10 درصد از مجموع نقاط حادثه خیز کشور، در استان فارس می باشد که نیازمند توجه ویژه به آنها و رفع این نقاط است.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه حوادث رانندگی از چالش های مهم جهان و به صورت ملموس در کشور ما به شمار می رود، گفت: طول راه های استان بیش از 20 هزار کیلومتر است که درصد بالایی از جاده های کل کشور را شامل می شود.
سردار گودرزی تصریح کرد: با وجود اینکه طی 9 ماه سال جاری، جان باختگان حوادث رانندگی در استان 10 درصد کاهش داشته است، ولی در مجموع استان فارس رتبه اول کشور در حوادث رانندگی را دارا می باشد.
وی نصب دوربین های نظارتی و کنترلی، کنترل هدفمند تخلفات حادثه ساز، افزایش مشارکت های مردمی، شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز و تعامل و همکاری بیش از پیش دستگاه ها و ارگان های مربوطه را از راهکارهای مهم کاهش حوادث رانندگی در استان فارس اعلام کرد.
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه کاهش حوادث رانندگی یکی از مطالبات مقام معظم رهبری و از اولویت های نیروی انتظامی است، گفت: همه تلاش پلیس این است که روز به روز آمار تصادفات جاده ای و کشته های ناشی از آن کاهش یابد که در این راستا باید ضمن افزایش هماهنگی بین بخشی، هماهنگی و هم پوشانی در انجام اقدامات مد نظر قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار