معاون پیشگیری و درمان اعتیاد اداره کل بهزیستی ایلام گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی این اداره کل 70 درصد هزینه انجام خدمات مشاوره در مراکز زیر نظر بهزیستی را برای عموم مردم تقبل خواهد کرد.
کد خبر: ۷۰۷۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳ 26 January 2019

اخبار روز ایلام

به گزارش تابناک ایلام ؛ فرمان عزیزنیا  اظهار کرد: این خدمت ویژه تمامی مراجعانی خواهد بود که متقاضی دریافت خدمات مشاوره عمومی و یا ژنتیک باشند.

وی ادامه داد: عموم مراجعانی که در طول دهه فجر (12 تا 22 بهمن) امسال برای دریافت خدمات به این مراکز مراجعه کنند تا سقف 70 درصد هزینه مشاوره آنها از سوی بهزیستی تامین خواهد شد.

معاون بهزیستی ایلام تعداد مراکز مشاوره ژنتیک را یک مرکز دولتی و 2 مرکز خصوصی و تعداد مراکز مشاوره عمومی (فردی و خانوادگی و اجتماعی) را 12 مرکز مشاوره خصوصی عنوان کرد.

عزیزنیا ارایه خدمات غربالگری شنوایی و بینایی سنجی بصورت رایگان را از دیگر خدمات این حوزه در دهه فجر امسال عنوان کرد و گفت: همچنین همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پایگاه دائمی بینایی سنجی کودکان سه تا 6 ساله در مرکز استان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی برپایی نمایشگاه عکس پیشگیری از اعتیاد در ایلام، پیاده روی همگانی در هفت شهرستان با مشارکت جمعیت همیار سلامت روان و با شعار پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد، برپایی نمایشگاه صنایع دستی در چرداول و بدره و برپایی جشن دهه فجر در 14 مرکز اقامتی میان مدت استان را از دیگر برنامه های دهه فجر امسال عنوان کرد.

به گفته معاون اداره کل بهزیستی ایلام، همچنین در دهه فجر امسال کارگاه آموزشی پیش از ازدواج و خانواده در مهران و دهلران برگزار، دو مرکز مشاوره عمومی در شهر ایلام افتتاح و مرکز سلامت روان محلی نیز در سیروان راه اندازی خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار