کد خبر: ۷۰۵۴۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹ 20 January 2019
معاون دادستان مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد در بازدید از بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج، با اولتیماتوم دوباره از روسای این بیمارستان خواست که در مدت ۴۰ روز به رفع نقایص اقدام کنند.
                                                     
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد موسویان معاون دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهارکرد: در راستای صیانت از حقوق عامه و رسیدگی به درخواست‌های متعدد شهروندان یاسوجی از بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج بازدید بعمل آمد.

وی گفت: در بازدید سه ساعته بخش اتفاقات اطفال، زایشگاه، داخلی و سرپایی مورد رسیدگی قرار گرفت و فرصت ۴۰ روزه‌ای داده شد تا نسبت به رفع سایر نواقص اقدام شود.

معاون دادستان یاسوج در ادامه افزود: همچنین دراین بازدید مقرر شد بخش زایشگاه و کودکان تفکیک و مشکلات مربوطه رفع شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین نسبت به رفع نقایص آسانسور این بیمارستان اقدام شده است و شهروندان در بازدید میدانی از این بیمارستان از وضعیت بهداشت عمومی اعلام رضایت کردند.

گفتنی است در خردادماه سال جاری نیز مهرداد کرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از این بیمارستانِ عنوان کرده بود که این بیمارستان حدودا ۹۰ تخت خوابی بیش از دویست تخت خواب پذیرش دارد که متاسفانه امکانات آن بسیار ضعیف عنوان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار