شهردار تبریز با تاکید بر این‌که هر پروژه عمرانی، قطعا با پیامدهای متعدد اجتماعی همراه است، اظهار داشت: اهتمام شهرداری تبریز در حوزه‌های مختلف برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌های عمرانی و حرکت‌های فرهنگی و اجتماعی، بر مبنای توزیع منطقی بودجه در مناطق ده‌گانه و اجرای برنامه‌ها در گستره شهر است.
کد خبر: ۷۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵ 02 August 2015

دکتر صادق نجفی صبح امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: این روند را لازمه توسعه متوازن و پایدار می‌دانیم و برای تحقق آن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

وی با بیان این‌که در اجرای پروژه‌های عمرانی، هیچ مانعی متصور نیست، تصریح کرد: درآمد شهرداری تبریز نسبت به سال گذشته افزایش داشته با این حال کاهش نقدینگی، امری است که در مجموعه شهرداری‌های کشور بارز است.

شهردار تبریز ادامه داد: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری این است که در کنار اقدامات گسترده‌ای که در حوزه‌های مختلف صورت می‌گیرد، نام و جایگاه تبریز را در عرصه ملی و بین‌المللی مطرح کنیم.

دکتر نجفی در بخش دیگری از سخنان خود، با تاکید بر این‌که تخلف در شهرداری جایی ندارد، متذکر شد: در روزهای اخیر، شش نفر از افراد متخلف در مجموعه شهرداری، با تلاش و پیگیری حراست و سایر بخش‌های نظارتی، شناسایی و تحویل مقامات قضایی شده اند؛ با این حال، تنها موضوع تخلف یک تن از این افراد که در حوزه حقوقی فعالیت داشت، بازتاب خبری داشت.

وی ادامه داد: با تعامل ارزشمندی که امروز با دستگاه قضایی استان داریم، مصمم هستیم که هر گونه زمینه تخلف و سوء‌استفاده را از میان برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار