رئیس ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان:
کد خبر: ۷۰۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶ 02 August 2015
مسعود الهامی صبح امروز در اولین همایش شبکه ملی اطلاعات و خدمات مرکز داده و نقش آن در توسعه خدمات دولت الکترونیک استان اظهار داشت: شبکه ملی در حال حاضر با در اختیار داشتن بیش از 3 هزار و 100 کیلومتر فیبر نوری در لایه زیرساختی 2 هزار و 200 کیلومتر فیبر نوری در لایه در دسترس دارد.

رئیس اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان به شبکه متروترانت در استان کرمان اشاره و بیان کرد: این شبکه در سطح شهرهای استان گسترده شده و متقاضیان می‌توانند از این بستر استفاده کنند و سرویس‌های مورد نیاز خود را اخذ کنند.

الهامی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی در حال حاضر باید سعی کنند به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند و شبکه ام پی ال اس را از مخابرات دریافت و بتوانند از طریق مرکز داده سرویس‌های مختلف را دریافت کنند.

وی توسعه زیرساخت‌ها و نظارت بر ارائه خدمات توسط دستگاه‌ها و اداره‌‌های کل زیر مجموعه وزارت ارتباطات و ایجاد هماهنگی بین این دستگاه‌ها را از وظایف اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات دانست و ابراز کرد: ارائه خدمات آی سی تی در دستگاه‌های اجرایی اهمیت ویژه‌ای دارد.
رئیس اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان با اشاره به نقش فناوری‌های ارتباطی در ایجاد فضایی جدید در زندگی مردم تصریح کرد: امروز ارتباطات و فناوری اطلاعات تمامی شئونات زندگی افراد را تحت تأثیر قرار داده و لازم است کارکنان فناوری اطلاعات با استانداردهای فنی در این زمینه آشنایی پیدا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار