معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان اردبیل گفت: سطح تولیدات هنر حجم و مجسمه سازی در این استان مقبول و پذیرفتنی نیست.
کد خبر: ۷۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۵ 22 February 2015

وی با تاکید به اینکه این دو مقوله لازم و ملزوم هم هستند، اضافه کرد: در عین حال همکاری اساتید برجسته طی سال های اخیر موجب شده است هنرهای تجسمی حوزه هنری استان همواره در رقابت های ملی و بین المللی حائز مقام شود.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان در خصوص رشته کاریکاتور حضور هنرمندانی شامل رضایی، قلی پور، بهتری، خیری و هاشمی نژاد را امتیازی برای ارتقا این هنر در استان دانست.

آزاد با تاکید به جایگاه مطلوب عکس، ادامه داد: در گرافیک نیز هنرمندانی از جمله موسوی، مجرد، مجنون و عیسی مقام های قابل توجهی برای استان کسب کرده اند.

وی تاکید دارد که در رشته نقاشی حوزه هنری کم کار است و دلیل اصلی آن هزینه بر بودن این رشته هنری و مشکلات اقتصادی ناشی از تامین مواد و مصالح آن است.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان وجود هنرمندانی از جمله سیدی، بهاری، پناهی و حمیدی را فرصت مطلوب ارائه تولیدات «گل و مرغ» در سطح ملی عنوان کرد.

آزاد افزود: با این وجود در رشته مجسمه سازی اقبال اندکی مشاهده می شود که بخشی به مصالح و گرانی آن بر می گردد و بخشی به موانع فرهنگی موجود در این رشته هنری.

وی تاکید کرد: با وجود پرکار بودن برخی رشته ها حوزه هنری از تمامی رشته های هنری حمایت می کند و در توزیع اعتبارات نیز رشد و توسعه تمامی رشته ها را در نظر دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار