استاندار مازندران با اشاره به اهمیت نشر ارزش های دفاع مقدس در جامعه و میان نسل جوان گفت : در همین راستا تکمیل پروژه پارک موزه دفاع مقدس استان با همکاری دستگاهها ضروری است .
کد خبر: ۶۹۸۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴ 02 January 2019

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان در دیدار مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس مازندران با وی افزود: تکمیل پارک موزه دفاع مقدس می تواند فرصت مناسبی جهت ترویج فرهنگ دفاع مقدس است .
وی ادامه داد: تقویت و ترویج فرهنگ دفاع مقدس باید به عنوان یک فرهنگ ارزشی در جامعه گسترش یابد و توجه به این موضوع علاوه بر تکیلف اداری می بایست محور اعتقادات و تفکرات انقلابی مسولان باشد .
استاندار مازندران از پارک موزه دفاع مقدس به عنوان یک جاذبه فرهنگی و گردشگری برای استان نام برد و گفت: تکمیل این پروژه می‌تواند فرصت مناسب برای جذب گردشگر و زمینه‌ساز غنی شدن اوقات فراغت در میان جوانان را فراهم کند.
وی تاکید کرد: برنامه‌ریزی و جهت دهی فعالیت دستگاههای خدمات رسان باید به این سمت باشد که جنبه معنوی و ظاهری آن نمود پیدا کند تا این اثر ارزشی و فاخر استان به محلی برای رفت وآمد جوانان تبدیل شود.
حسین زادگان با تاکید بر همکاری دستگاههای مربوطه برای تکمیل و تجهیز پارک موزه دفاع مقدس، افزود: با توجه به کمبود اعتبارات استانی، پیشنهاد می‌شود که از ظرفیت خیران نیز استفاده شود.
پارک موزه دفاع مقدس مازندران در فضایی به مساحت 60 هکتار در قالب 24 طرح و در 3 فاز در ساری در حال ساخت است.
این پروژه در واقع بازسازی عملیات والفجر 8 دوران دفاع مقدس است و فاز نخست این طرح پس از 9 سال پارسال به مرحله بهره برداری رسید .
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار