فرماندار ایلام ؛
فرماندار ایلام گفت: افتتاح فاز اول موزه دفاع مقدس یکی از نیازهای استان است که با برنامه ریزی های صورت گرفته در دهه‌ فجر امسال به بهره‌برداری می رسد.
کد خبر: ۶۹۸۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ 02 January 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ بسطامی اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدای مبارزه با مواد مخدر یک ضرورت اجتماعی است و وظیفه داریم از خون شهدا به ویژه شهدای این عرصه که ضامن امنیت و آسایش اجتماعی هستند با اقدامات گسترده فرهنگی و پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی پاسداری کنیم.

وی با بیان اینکه نظام ما برای مبارزه با مواد مخدر هزینه های مادی و جانی بسیاری متحمل شده، افزود: تجلیل از مقام شهدا با برگزاری یادواره ها، کمک شایانی به جامعه خواهد کرد و انتظار می رود این فرهنگ در جامعه تداعی پیدا کند.

بسطامی با اشاره به ضرورت برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید ایلام گفت: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا عزت و سربلندی استان است که در این راستا مقدمات برگزاری این کنگره در استان فراهم شده است.

وی یادآور شد: تکریم و سرکشی از خانواده شهدا وظیفه همگانی است به طوری که باید به فرهنگی بین مسولان تبدیل و نهادینه شود.

دبیرمبارزه با مواد مخدر استان نیز در این نشست گفت: استان ایلام در راستای مبارزه با مواد مخدر تاکنون 10 شهید و 12 جانباز تقدیم نظام کرده است.

فهد کمالوندی افزود: بیش از 150 سازمان مردم نهاد در استان وجود دارد که عمده فعالیت آنها در حوزه های فرهنگی، پیشگیری و درمان است.

وی افزود: حدود 9 هزار نفر در استان ایلام در محدوده سنی 15 تا 65 سال معتاد به مواد مخدر هستند و از سال 96برنامه‌های متعددی برای آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی درباره خطرات مواد مخدر بین دانش‌آموزان، دانشجویان، کارگران شاغل در مراکز صنعتی و والدین گروه‌های سنی مختلف برگزار شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار