معاون امور عمرانی استاندار همدان با اشاره به اینکه شهرداری‌های شهر‌هایی مانند لالجین و ملایر می‌توانند در نمایشگاه شرکت کنند افزود: حضور در نمایشگاه گردشگری فرصتی برای معرفی استان است که باید از آن استفاده کرد.
کد خبر: ۶۹۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵ 02 January 2019
محمودرضا عراقی با بیان اینکه شهرداری همدان باید در نمایشگاه بین المللی گردشگری شرکت کند گفت: شهرداری همدان عضو UNWTO است و پتانسیل‌های همدان را شهرداری باید در نمایشگاه نشان دهد.

به گزارش فارس، عراقی در کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با بیان اینکه نمی‌توانیم مطالعات دامنه شمالی الوند را خیلی طولانی کنیم اظهار کرد: مطالعات خوبی صورت گرفته و تکلیف سرمایه‌گذاران مشخص است.

وی با بیان اینکه مطالعات انجام شده چراغ راهی برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری در دامنه شمالی الوند است افزود: برند‌های گردشگری مهم هستند، اما جزو وظیفه مطالعات نبوده است.

معاون امور عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه حفظ باغات باید در دستور کار قرار گیرد چراکه می‌خواهیم این فضا را حفظ کرده و توسعه دهیم تاکید کرد: مشاور طرح به طریقی باید در کنار طرح باقی بماند و انعطاف لازم را که در طول زمان نیاز است، علمی انجام دهد.

وی با بیان اینکه پیشنهاد می‌کنم مشاور طرح دامنه شمالی الوند تا پنج سال در کنار طرح بماند افزود: در این طرح‌ها در مشارکت مردم منطقه و مطالعات اجتماعی بسیار مهم است.

عراقی با بیان اینکه مهمترین قسمتی که می‌تواند چالش داشته باشد، ضوابط متراژ هتل‌ها و سفره خانه‌ها است، بیان کرد: بخش خصوصی گردشگری زیرمجموعه میراث فرهنگی است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در تهران افزود: شرکت سیاحتی علیصدر دو رویداد بزرگ گردشگری را برگزار کرده و حتما در نمایشگاه شرکت می‌کند.

معاون امور عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه شهرداری همدان باید در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری شرکت کند افزود: شهرداری همدان عضو UNWTO است و ظرفیت‌های این شهر را باید در نمایشگاه نشان دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار