سرپرست استانداري يزد تأکید کرد:
سرپرست استانداري يزد با اشاره به اهميت سرمايه گذاري در آموزش و پرورش و اثربخشي اين موضوع در نظام خانواده گفت: تبادل تجربه‌هاي موثر در مسير اجتماعي شدن نماز مورد توجه قرار گيرد .
کد خبر: ۶۹۷۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ 30 December 2018

«محمدعلي طالبي» در جلسه شوراي منطقه‌اي نماز استان بر ايفاي نقش همه مسئولان در گسترش فرهنگ و تعاليم اسلامي به ويژه موضوع نماز به عنوان ستون اصلي دين تاكيد و اظهار کرد: خوشبختانه تجارب خوبي را در زمينه اقامه و توسعه فرهنگ ارزش‌هاي ديني در يزد شاهد هستيم.

وی با اشاره به وجود برخي دشمني‌ها كه خواهان نشر فرهنگ غلط در جامعه هستند، افزود: تبادل تجربه‌هاي موثر در سطوح مختلف مي‌تواند در مسير اجتماعي شدن نماز موثر واقع شود .

سرپرست استانداري يزد گفت: تمركز بر آموزش و پرورش و اجراي برنامه‌هاي مشاركتي،گروهي، متنوع و جذاب براي دانش‌آموزان با تكيه بر ارزش‌هاي ديني و نماز مي‌تواند با تربيت اجتماعي همسو باشد.

طالبی در ادامه با بیان این كه ضروريست كاركردهاي نماز به شكل مناسبي تبليغ و تبيين شود، تصریح کرد: در استان يزد موفقيت‌هاي شاخصي در موضوعات علمي و درسي وجود دارد اما دغدغه اصلي خانواده‌ها ضعف روحيه اجتماعي و كار جمعي در دانش‌آموزان است كه تجربه‌هاي موفق با موضوع نماز نشان داده از اين طريق مي‌توان اين ضعف را پوشش داد .

معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استانداري يزد گفت: با برنامه‌ريزي موثر و ايجاد انگيزه در مديران مدارس، معلمان پرورشي، تربيتي و روحانيوني كه با آموزش و پرورش همكاري بيشتري دارند مي‌توان برنامه‌هايي اثرگذار و متنوع را با پيوست‌هاي ديني و مذهبي شاهد بود .

وی در پايان خاطرنشان کرد: سرمايه گذاري بر قشر دانش‌آموز براي اجتماعي سازي نماز زمينه پرورش نسلي را فراهم مي‌سازد كه با نماز، خدا و ارزش‌هاي اعتقادي ارتباطي مناسب برقرار کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار