رئیس هیئت شطرنج استان همدان عنوان کرد: به دنبال آنیم بسیار شکیل‌تر نسبت به سال‌های گذشته آیین اختتامیه مسابقات باشگاهی شطرنج استان همدان را برگزار کنیم.
کد خبر: ۶۹۵۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹ 26 December 2018
احمدعلی بابایی گفت: دور پایانی مسابقات باشگاهی شطرنج استان همدان در خانه شطرنج برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، بابایی با اشاره به برگزاری مسابقات باشگاهی شطرنج استان همدان اظهار داشت: دور پایانی مسابقات باشگاهی شطرنج استان همدان روز جمعه ۶ دی‌ماه در خانه شطرنج همدان برگزار می‌شود و تیم‌های برتر سال ۹۷ معرفی می‌شوند.

وی بابیان اینکه امسال رکورد تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات باشگاهی استان همدان را شکستیم، گفت: رکورد قبلی ۳۴ تیم بود و امسال ۳۷ تیم در این رقابت‌ها شرکت کردند که در تاریخ شطرنج استان همدان حضور این تعداد تیم بی‌سابقه بود.

رئیس هیئت شطرنج استان همدان با اشاره به مکان برگزاری این مسابقات گفت: هیئت شطرنج استان همدان خجالت می‌کشد که نمی‌تواند این جمعیت را در خود جای دهد و بنده همه کاری که در توانم بود برای هیئت شطرنج استان همدان انجام دادم فقط نتوانستم فضای هیئت را ازلحاظ ساختاری تغییر بدهم و بزرگش کنم.

بابایی خاطرنشان کرد: خیلی تلاش کردیم تا فضای مناسب و در خور شانی را برای هیئت شطرنج استان همدان فراهم کنیم، اما این موضوع حمایت مدیران دیگر را می‌طلبد و جامعه شطرنج استان همدان نیاز دارد که یک حرکت روبه‌جلو در اصلاح ساختار فیزیکی داشته باشد.

وی با اشاره به اختتامیه مسابقات بیان کرد: بعد از پایان مسابقات؛ هفته آینده اختتامیه این مسابقات با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و سایر مسئولان برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار