فرماندار کهگیلویه در جلسه شورای هماهنگی 9 دی؛
به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی جلسه هماهنگی در فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۴۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵ 24 December 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، فرماندار کهگیلویه اظهار داشت: حماسه ۹ دی متعلق به تمام ملت ایران است و این روز باشکوه به جناح خاصی تعلق ندارد.

وی افزود: در ۹ دی ۸۸ مردم با بصیرت در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری بازهم دشمنان را ناکام گذاشتند.

جعفر نیکبخت ابراز داشت: عمق دشمنی استکبار در ۴۰ دهه اخیر بر هیچ کسی پوشیده نیست، استکبار در دور جدید خود با وضع تحریم های ظالمانه سعی در مایوس کردن مردم دارند که البته با هوشیاری مردم و مسئولان از این مرحله سربلند بیرون خواهیم آمد.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: مراسم بزرگداشت ۹دی روز یکشنبه(۹دی) ساعت ۱۰ صبح در مصلی شهر دهدشت برگزار می شود.

در ادامه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه اظهار داشت: در طی این 4 دهه که از عمر بابرکت انقلاب می گذرد دشمنان در جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی توطئه های زیادی کردند، اما خوشبختانه با هوشیاری و استقامت مردم در تمام این سالها این نظام الهی همچنان پابرجاست.

وی افزود: نهم دی سال ۸۸ روزی است که مردم ایران اسلامی‌نشان دادند دشمنان انقلاب اسلامی را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌های آنان را نمی خورند.

حجت الاسلام حسینی طلب ابراز داشت: حماسه ۹ دی ماه از ایام الله در عهد جمهوری اسلامی ایران است که دست توانای خداوند از آستین ملت انقلابی ایران بیرون آمد و دسیسه های خناسان را نابود کرد و بنا به فرموده مقام معظم رهبری  این قدرت خداوند بود که در ۹ دی ماه شاهد آن بودیم.

وی عنوان کرد: در این روز که تاریخ ایران اسلامی آن را به خوبی ثبت کرده است مردم نشان دادند که با بصیرتند و هرگز نه راه را گم می‌کنند و نه دست از ولایت فقیه و آرمان های انقلاب اسلامی بر می دارند.

حسینی طلب تصریح کرد: به حماسه 9 دی نباید به عنوان ابزار سیاسی یا علیه جریان سیاسی خاصی نگاه شود.

وی با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن این حماسه مهم، افزود:  از عموم مردم کهگیلویه برای حضور در اجتماع ۹ دی ماه دعوت می شود.

در ادامه این نشست نیز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه بر اهمیت هر چه باشکوه تر برگزار شدن حماسه ۹ دی تاکید کرد و افزود: در این روز بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده و همدلی و بصیرت خود را به جهانیان نشان می دهیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار