باحضور اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی : برقراری امنیت از مشوق های سرمایه گذاری است و امیدوارم بخش خصوصی از ریسک حساب شده نهراسد و مدیران در کمک به آنها شجاعانه تصمیم بگیرند.
کد خبر: ۶۹۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷ 24 December 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اقتصادی ، کارخانه لوله سازی بدون درز در شهرستان بهمئی با پیگیری نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی  و با اعتباری بالغ بر 342 میلیارد تومان و ایجاد 150شغل مستقیم و450 اشتغال غیر مستقیم توسط بخش خصوصی در شهرستان بهمئی کلنگ زنی شد که مطابق برنامه زمانبندی 18 تا 24 ماهه به بهره برداری خواهد رسید.
 
 تلاش برای کاهش بیکاری در بهمئی /کارخانه لوله سازی لیکک کلنگ زنی شد / درخواست عدل هاشمی از استاندار+ تصاویر

نماینده مردم شهرستانهای 4گانه در مجلس شورای اسلامی در این آیین، ضمن سپاسگزاری از سرمایه گذار و تشکر ویژه از حضور هیئت رئیسه و اعضای کمیسیون انرژی گفت:  قطعا دولت به تنهایی قادر به حل مشکل بیکاری و تولید اشتغال نیست بنابراین استقبال از بخش خصوصی، اجتناب ناپذیر است.

سردار هاشمی ضمن تشکر از حمایت های استاندار اظهار داشت: از دکتر احمدی تقاضا دارم به گونه ای مدیریت نمایند که ادارات متولی و درگیر در موضوع ایجاد سرمایه گذاری و اشتغال، برنامه ریزی لازم را در جهت حمایت و تشویق سرمایه گذاران داشته باشند و در کمترین زمان ممکن، بیشترین خدمات رسانی لازم را به عمل آورند. 

نایب رئیس کمیسیون انرژی ایجاد امنیت و پشتیبانی از سرمایه گذار را ضروری دانست و افزود: برقراری امنیت از مشوق های سرمایه گزاری است و امیدوارم بخش خصوصی از ریسک حساب شده نهراسد و مدیران در کمک به آنها شجاعانه تصمیم بگیرند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از تلاش های نماینده کهگیلویه بزرگ در جذب سرمایه گذار گفت: با الگو گرفتن از نیروگاه سیکل ترکیبی و به طریق اولی کارخانه لوله سازی شهرستان بهمئی را حمایت می کنیم و از همه مدیران دستگاه های تخصص و اجرایی می خواهم تمام عزم خود را  جزم کنند تا مطابق برنامه زمانبندی، پروژه ها عملیاتی شوند.
 
تلاش برای کاهش بیکاری در بهمئی /کارخانه لوله سازی لیکک کلنگ زنی شد / درخواست عدل هاشمی از استاندار+ تصاویر

رئیس کمیسیون انرژی در این آیین ضمن قدردانی از تلاش ها و پیگیری های سردار هاشمی پور گفت: سومین باری است که به کهگیلویه می آیم  و این امر حاصل تلاش نماینده کهگیلویه است.

دکتر حسنوند ضمن دعوت از مردم و مسئولان استان، وحدت و همدلی را لازمه توسعه دانست و اظهار داشت: این پروژه بسیار مهم و ضروری است و انتظار میرود مردم و مسئولان حمایت لازم را انجام دهند و مطمئن باشید کمیسیون انرژی آماده ی هرگونه همکاری، پشتیبانی و بسترسازی در رونق بخشی به بخش خصوصی است..

نکته قابل ذکر این برنامه، حضور گسترده ی مسئولان اجرایی و اقشار مختلف مردم بویژه روحانیت معظم، خانواده های معزز شهداء، جانبازان و ایثارگران بود که نماینده کهگیلویه بزرگ صمیمانه از آنان تشکر نمود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار