سرپرست استانداری یزد مطرح کرد
سرپرست استانداری یزد با اشاره به اینکه امسال برگزاری بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با سال‌های گذشته تفاوت دارد، گفت: برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهترین شکل ممکن به مردم اطلاع رسانی شود.
کد خبر: ۶۹۳۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 23 December 2018

محمدعلی طالبی شامگاه شنبه در نشست شورای سیاست‌گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان یزد که در سالن کوثر استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید به بهترین شکل ممکن به مردم اطلاع رسانی شود، گفت: نظارت و بررسی فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف مورد اهتمام ویژه است و به اعتقاد بنده تقویم اجرایی در این راستا بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: در راستای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استفاده از ظرفیت فضای مجازی بسیار اهمیت دارد؛ چنانچه ضرورت دارد برای اطلاع‌رسانی برنامه‌های این بزرگداشت از ظرفیت شبکه‌های مجازی نهایت استفاده صورت گیرد.

سرپرست استانداری یزد با بیان اینکه سوق دادن این برنامه‌ها به سمت‌و‌سوی اقشار ضعیف جامعه بسیار راهگشاست، اظهار داشت: در واقع برخی از برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد منحصر به دهه فجر نیست و دارای خدمات مستمری است که به نوعی این برنامه‌ها بایستی همیشه تداوم داشته باشد.

طالبی با اشاره به اینکه امسال برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با سال‌های گذشته تفاوت بسیاری دارد، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد بسیار اهمیت دارد و تمام تلاش ما بر همین راستاست تا این برنامه‌ها با حضور مردم و تشکل‌های مردمی عجین شود.

این مقام مسئول با تأکید بر ضرورت استفاده بهینه از منابع مالی در اجرای برنامه‌ها با توجه به شرایط اقتصادی کشور، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر این است که مشارکت بخش خصوصی استان را در برنامه‌های شاخص بزرگداشت چهلمین سالگرد برجسته سازیم تا در کنار بخش دولتی اقدامات را در این راستا به خوبی پیش ببرند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار