رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به دستگیری چهار قاچاقچی مواد مخدر در محدوده افسریه، گفت: در بازرسی از خودروی متهمان بیش از ۱۵۰ کیلوگرم هروئین کشف شد.
کد خبر: ۶۹۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱ 31 July 2015
سرهنگ محمد بخشنده، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، در تشریح این خبر گفت : با تحقیقات ماموران عملیاتی این یگان مشخص شد که فردی به نام «رضا» اقدام به حمل و جابجایی گسترده مواد مخدر در محورهای شرقی تهران می کند

وی افزود: بر این اساس، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت و با انجام اقدامات کنترلی و انتظامی، مشخص شد که وی قرار است مقادیر قابل توجهی مواد مخدر «هروئین» را با یک دستگاه خودروی سواری از جنوب کشور به تهران انتقال دهد.

سرهنگ بخشنده ادامه داد:نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت که طی آن دستور بازداشت متهم و یا متهمان و همچنین بازرسی از خودروی آنها صادر شد و تیم های عملیاتی این یگان برای دستگیری متهم و همدستانش وارد عمل شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ افزود:پس از چندین ساعت گشتزنی هدفمند در محورهای مواصلاتی، سوژه مورد نظر در«افسریه» مشاهده و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه به همراه سه همدست دیگرش دستگیر شدند.

وی گفت : در بازرسی از داخل خودروی آنها نیز ۱۵۰ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین كه به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد.

سرهنگ بخشنده در پایان گفت:هر چهار متهم در بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر حمل و قاچاق مواد مخدر اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شدند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
بايد قاچاقچيان جلو مزم اعدام كرد تا چند تا خانواده بدبخت نكنن معتادارو هم دو سه تا انگشتاشون قطع كرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
بايد قاچاقچيان جلو مزم اعدام كرد تا چند تا خانواده بدبخت نكنن معتادارو هم دو سه تا انگشتاشون قطع كرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار