معاون معماری و شهرسازی شهرداری قم مطرح کرد
معاون معماری و شهرسازی شهرداری قم گفت: حدود 70 درصد تملک پروژه تعریض محور سجادیه انجام و امسال 10 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۶۹۲۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۹ 20 December 2018

به گزارش تابناک قم، غلامرضا جان قربان در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به وضعیت منطقه دروازه ری اظهار کرد: توسعه معابر در این منطقه با طرح‌های بازآفرینی در تناقض است و توسعه معابر گسست‌های اجتماعی را به وجود می‌آورد.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری قم ادامه داد: حدود 70 درصد تملک پروژه تعریض محور سجادیه انجام و امسال 10 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده است، البته هنوز تخریب منازل تملک شده در پروژه تعریض محور سجادیه را شروع نکردیم.

کمبود فضای آموزشی در قم

محسن پورگلیان مدیرکل نوسازی مدارس استان قم در ادامه این جلسه با اشاره به وضعیت فضای آموزشی استان اظهار کرد: استان قم دچار فقر در زمینه فضای آموزشی است و رتبه این استان در زمینه سرانه فضای آموزشی در کشور رتبه 27 است.

وی خاطرنشان کرد: لازم است که اعتباراتی برای احداث فضاهای آموزشی در مناطق هدف شهر قم تخصیص پیدا کند و سازمان نوسازی مدارس آمادگی اختصاص زمین و همکاری برای احداث فضاهای آموزشی جدید در این شهر با مشارکت بقیه ادارات را دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار