رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان رزن از توزیع اقلام تنظیم بازار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرستان خبر داد و افزود: مرغ گرم ۱۸ تن و ۵۰۰ کیلو گرم، گوشت گرم گوسفند ۸ تن و ۱۸۶ کیلوگرم و گوشت منجمد گوساله ۲۵ تن توزیع شده است.
کد خبر: ۶۹۱۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱ 16 December 2018
محمد سهیلی اظهار داشت: اصناف متخلف این شهرستان به پرداخت ۲۵۶ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شده اند.

به گزارش مهر، سهیلی در جلسه تنظیم بازار شهرستان رزن گفت: از ابتدای سالجاری تا به امروز ۸ هزار و ۸۱۹ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی شهرستان رزن انجام شده است.

وی با اشاره به انجام ۸۶ مورد گشت مشترک در بازار رزن ادامه داد: در این بازرسی‌ها ۵۶۳ مورد متخلف صنفی به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

رئیس صنعت معدن و تجارت شهرستان رزن با بیان اینکه از ابتدای سال یک هزار و ۹۹۱ مورد بازرسی از نانوایی‌ها انجام شده است، افزود: تعداد ۱۱۴ پرونده تشکیل و نصب یک پرده تخلف سردرب واحد صنفی تایید شده است.

وی یادآور شد: صدور بارنامه با کد پستی مبدا و مقصد امکان پذیراست و تمام کالا‌های صنفی و محصولات کشاورزی از جمله بارنامه انبار‌های شرکت‌های تولیدی تعاون روستایی و انبار‌های سیب زمینی و سایر محصولات کشاورزی شامل آن می‌شود.

سهیلی افزود: اصناف باید وارد سامانه شده و نسبت به ورود و خروج کالا اقدام کنند در غیر اینصورت کالا به منزله احتکار محسوب شده و به مراجع قانونی معرفی می‌شود.

وی با اشاره به توزیع برنج در فروشگاه‌های رزن گفت: برنج با قیمت هر کیلو ۵ هزار و ۶۰۰ تومان و برنج تایلندی با قیمت هرکیلو ۴ هزار و ۳۰۰ تومان از امروز در فروشگاه‌ها توزیع می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار