نمایشگاه تخصصی عکس خبری ویژه آثار عکاس اردبیلی «موسی تقوی نمین» در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰ 29 July 2015

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه هماهنگی برنامه های این نمایشگاه، عکاس اردبیلی در گفتگو با مهر به ضرورت حمایت از عکاسان تاکید کرد.

موسی تقوی نمین با بیان اینکه سطح برگزاری نمایشگاه های عکس در اردبیل اغلب ضعیف است، اضافه کرد: عکاسان نیازمند حمایت مادی و معنوی هستند و متاسفانه این حمایت دریغ می شود.

وی با اشاره به نقش برجسته دستگاه های فرهنگی در ارتقا کیفی تولیدات هنری افزود: در خود استان هر چند تولیدات حوزه عکس قابل توجه است اما در عین حال تعداد نمایشگاه ها و مناسبت های برنامه ریزی شده باید افزایش یابد.

عکاس اردبیلی در خصوص سطح کیفی عکس خبری تصریح کرد: سطح تولیدات مطلوب است و می توان گفت جایگاه اردبیل در زمینه عکس خبری در بین استان های شمال غرب کشور ممتاز است.

وی با اذعان به اینکه عکاسی خبری جزو مشاغل سخت محسوب می شود، اضافه کرد: با این وجود اغلب عکاسان از بیمه برخوردار نیستند و وضعیت مالی مطلوبی ندارند.

تقوی نمین در خصوص آثار این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه تعداد دو قطعه عکس در اندازه ۷۰ در ۱۰۰، ۲۵ قطعه در اندازه ۵۰ در ۷۰، ۱۰ قطعه در اندازه ۳۴ در ۵۰، چهار قطعه در اندازه ۲۴ در ۳۶، سه قطعه در اندازه ۳۰ در ۴۰ سانتیمتر و تعداد سه قطعه عکس پانوراماکه در مجموع ۴۷ قطعه عکس با عنوان «طبیعت» به نمایش می گذارد.

این نمایشگاه از ۱۰ الی ۱۷ مرداد ماه در نگارخانه قوام الدین اردبیلی مجتمع فدک برگزار خواهد شد و علاقه مندان می توانند جهت بازدید از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۲۰ عصر به این نمایشگاه مراجعه کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار