فرمانده سپاه الغدیر یزد:
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: مردم دارالعباده یزد در موضوع ولایتمداری از سربازان آماده ولایت هستند.
کد خبر: ۶۸۴۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲ 26 November 2018

سردار فتح‌الله جمیری در مراسم حماسه حضور با اشاره به نقش تأثیرگذار بسیجیان یزدی در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: خوشبختانه نقش بسیجیان یزدی در انقلاب اسلامی بر هیچ‌کسی پوشیده نیست؛ چراکه آن‌ها همیشه در این راستا جلودار بوده و در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و کارنامه بسیار درخشانی را در اختیار دارند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در عصر کنونی نمونه‌های زیادی از تفکر بسیجی در استان یزد وجود دارند، افزود: در حقیقت سپاه الغدیر و تیپ الغدیر استان یزد در هشت سال دفاع مقدس در هیچ خطی قرار نگرفته که حتی یک‌قدم عقب‌نشینی داشته باشد و در این راستا دارای کارنامه بسیار درخشانی است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اظهار داشت: درواقع تیپ الغدیر استان یزد در دفاع مقدس نقش مهمی را ایفا کرده است و در این راستا برگ زرینی را در اختیار دارد؛ چنانچه استان یزد با جمعیت نه‌چندان زیاد چهار هزار شهید و چندین هزار نفر جانباز را تقدیم انقلاب کرده و سابقه درخشانی در دفاع مقدس دارد.

جمیری، یزدی‌ها را در بحث ولایتمداری از سربازان آماده ولایت عنوان کرد و بیان داشت: امروزه یزدی‌ها در بحث ولایتمداری سرآمد دیگر استان‌ها هستند و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نیستند و همیشه و در هر زمان گوش‌به‌فرمان ولایت بوده و هستند.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه در عصر کنونی نیز بسیجیان یزدی در زمینه دفاع از انقلاب و مستضعفین عالم اصراری بسیار ستودنی دارند، عنوان کرد: خوشبختانه ولایتمداری و حزب‌اللهی بودن بسیجیان یزدی زبانزد عام و خاص است؛ چنانچه در این راستا همچنان روزهای ابتدای انقلاب گوش‌به‌فرمان ولایت و انقلابی هستند و در این زمینه هیچ کوتاهی صورت نمی‌گیرد.

وی در پایان تأکید کرد: در حقیقت در عصر کنونی سپاه پاسداران در اوج اقتدار قرار گرفته و استکبار باوجود سپاه در وحشت و از پاسخ کوبنده سپاه در صورت حمله به ایران هراس دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار