مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان همدان میزان بدهی مشترکین روستایی به شرکت آب و فاضلاب روستایی در سال جاری را حدود 3 میلیارد تومان اعلام کرد.
کد خبر: ۶۸۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸ 29 July 2015
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان همدان میزان بدهی مشترکین روستایی به شرکت آب و فاضلاب روستایی در سال جاری را حدود 3 میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش فارس؛حبیب مومیونداظهار کرد:طی سال جاری تعدادانشعابات غیرمجازشناسایی شده در سطح روستاهای استان یک‌هزار و 162 فقره بوده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد 391 مورد مجاز شده است، گفت: بقیه انشعابات غیر مجاز نیز به مراجع قضایی معرفی و مسدود شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان افزود: در راستای کاهش هدررفت آب شرب تعداد 697 کنتور خراب طی چهار ماه سال جاری در روستاهای استان تعویض شده است.

وی ادامه داد: در این مدت با تلاش‌های صورت گرفته تعداد 628 فقره انشعاب نیز به مشترکان روستایی استان واگذار شده است.

مومیوند میزان بدهی مشترکان روستایی به شرکت آب و فاضلاب روستایی در سال جاری را حدود 3 میلیارد تومان دانست و خواستار پرداخت بدهی به منظور ارائه خدمات بهتر شد.

وی از وجود یک‌هزار و 73 روستای دارای سکنه در همدان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر 716 هزار نفر معادل 42 درصد جمعیت استان همدان در روستاها ساکن هستند.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی همدان ادامه داد: آب روستاهای استان از 900 حلقه چاه عمیق و دستی و 400 چشمه و قنات تأمین می‌شد که با توجه به کاهش میزان بارندگی و افت منابع آب‌های زیرزمینی در استان، بخشی از آنها از این مدار خارج شده است.

وی با اشاره به اینکه نیمی از چشمه‌ها و قنات‌های استان خشک شده است، افزود: تنها با رعایت الگوی مصرف می‌توان از بحران پیش رو به سلامت گذر کرد.

مومیوند در پایان سخنانش خواستار همراهی و مشارکت مردم روستاها در رعایت الگوی مصرف شد و گفت: این اقدام تنها راه حل مشکل موجود است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار