معاون اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از حضور ۶۰۰ ورزشکار در المپیاد ملی استعدادیابی برترین‌های ورزشی یزد خبر داد.
کد خبر: ۶۸۴۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 26 November 2018

سیداحمد هاشمی در نشست خبری اظهار داشت: موفقیت‌های مختلفی که استان یزد توانسته در عرصه‌های ورزشی به دست آورد سبب شده که میزبانی المپیاد استعدادهای برتر ورزشی به این استان داده شود.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از چند سال قبل رویکرد خود را بر تقویت ورزش پایه در یزد قرار داده که خوشبختانه نتایج بسیار درخشانی هم از این رویکرد مشاهده می‌کنیم.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: همین رویکرد هم سبب شده که یزد از روز گذشته در سه رشته ورزشی فوتووالی، جودو و شمشیربازی میزبان این المپیاد باشد.

هاشمی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات، 600 ورزشکار از نقاط مختلف استان یزد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در نهایت و بعد از انجام کامل مسابقات، برگزیدگان در بخش‌های مختلف معرفی می‌گردند.

وی ادامه داد: قطعا اگر امروز نسبت به استعدادیابی برترین‌های ورزشی در کشور توجه ویژه‌ای وجود داشته باشد، در آینده شاهد درخشش بسیار بیشتر ورزشکاران در عرصه‌های آسیایی و جهانی هستیم.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: برگزاری این چنین المپیادهایی هم نمونه توجه ویژه به بحث استعدادیابی ورزشی در کشور است و قطعا چنین فعالیت‌هایی تداوم پیدا کرده و با افزایش کمی و کیفی روبرو می‌شود.

هاشمی بیان کرد: این المپیاد هم اکنون در رشته‌های مختلف ورزشی در سراسر کشور در حال برگزاری است و استان‌های متعددی درگیر میزبانی از این رشته‌های ورزشی هستند.

وی با اشاره به اینکه از یزد هم در رشته‌های مختلف در این المپیاد حضور دارند گفت: علاوه بر سه رشته‌ای که یزد میزبانی آن را بر عهده دارد، امید به موفقیت ورزشکاران یزدی در رشته‌های مختلف که دیگر استان‌های میزبانی آن را انجام می‌دهند وجود دارد.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان یزد بیان کرد: خوشبختانه تاکنون هم استان یزد توانسته در رشته اسکیت به یک عنوان اولی و در رشته جودو به یک عنوان دومی دست پیدا کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار