مدیرعامل هلال احمر یزد خبر داد؛
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به ضرورت تبیین فعالیت بشر دوستانه هلال احمر گفت: 29 دوره مسابقات ملی رفاقت مهر و رویداد بزرگ کویر نوردی با حضور اعضای جوانان هلال احمر کشور در یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۳۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 24 November 2018

دکتر«محسن حرازی‌زاده یزدی» در نشست خبری تشریح روند اجرایی مرحله کشوری 29 دوره مسابقات رفاقت مهر و رویداد بزرگ کویر نوردی با اشاره به رسالت‌های جمعیت هلال احمر، اظهار کرد:‌ کمیت و کیفیت مشارکت عمومی جامعه با هلال احمر مستلزم میزان آشنایی آنها با رسالت‌های این سازمان است.

وی افزود: فعالیت در حوزه جوانان یکی از مهمترین اقدامات انجام شده و در دستور کار هلال احمر استان و کشور است که نقش مهمی در معرفی هرچه بیشتر این جمعیت به مردم ایفا می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد تبیین فعالیت‌های بشر دوستان را مهمترین هدف جمعیت هلال احمر در دوره‌های آموزشی و برنامه‌های فرهنگی دانست و گفت: هلال احمر به واسطه برخورداری از جمعیت فرهیخته امدادگران جوان می‌تواند در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی اقدام کند.

حرازی‌زاده‌یزدی برگزاری 29 دوره مسابقات رفاقت مهر و رویداد بزرگ کویر نوردی با حضور اعضای جوانان جمعیت هلال احمر کل کشور در استان یزد را یکی از اقدامات انجام شده در راستای معرفی بیش از پیش این جمعیت عنوان و تصریح کرد: این دوره مسابقات از چهارم تا 14 آذرماه در دو بخش برادران و خواهران به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان این‌که برگزاری همایش سراسری معاونین جوانان هلال احمر کشور و ویژه برنامه کویرنوردی را از دیگر برنامه‌های جمعیت هلال احمر یزد در هفته‌های پیشرو است، ادامه داد: نشان دادن توانمندی هلال احمر یزد، گسترش فعالیت‌های بشردوستانه در این استان و کمک برای محکم کردن پایه‌های ثبت جهانی یزد از جمله دلایل میزبانی استان در این دوره مسابقات سراسری هلال احمر کشور است.

«سیدجواد میرحسینی» معاون جوانان هلال احمر استان یزد با اشاره به حضور 800 نفر از امدادگران،‌داوران و بازرسان جمعیت هلال احمر کشور در این دوره مسابقات اظهار کرد:‌اسکان استراری، حمل با تجهیزات، حمل بدون تجهیزات، سی پی آر، ارزیابی مسدوم،آتل بندی و بانداژ، از جمله رشته‌های 29 دوره مسابقات سراسری هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در استان یزد است.

وی افزود:‌ شرکت کنندگان در این دوره مسابقات به سه گروه«صلح»،«دوستی» و «مهرورزی» تقسیم شده و در آخر از سه استان برتر شرکت کننده تجلیل خواهد شد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار