مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه سردشت گفت: به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج یک تیم پزشکی به روستای محروم «نیوژ» از توابع بخش وزینه سردشت اعزام شد.
کد خبر: ۶۸۳۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳ 24 November 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی رحمان قادری امروز در ارومیه، اظهار‌ داشت: در پنجمین روز از هفته بسیج، به همت بسیج جامعه پزشکی و بهداری سپاه سردشت یک تیم پزشکی متشکل از پزشک عمومی، کارشناس بهداشت خانواده، پرستار آقا و خانم، و دارویار در روستای نیوژ حضور یافتند .

وی بیان کرد: این تیم پزشکی با ویزیت رایگان ۵۸ نفر از اهالی بالغ بر ۱۸ میلیون ریال داروی رایگان در اختیار آنها قرار داد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه سردشت تصریح کرد: افزون بر خدمات پزشکی برنامه‌های آموزشی در خصوص لزوم رعایت نکات بهداشتی فردی و عمومی، بهداشت مادر، تغذیه و سایر آموزه‌ها به روستاییان ارائه شد.

وی گفت: امسال سومین اعزام بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم و کم برخور‌دار را شاهد هستیم که بالغ بر ۲۰۰ نفر به صورت ویزیت و داروی رایگان در اختیار آنها قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس، در هفته بسیج امسال بالغ بر ۶۵ برنامه متنوع فرهنگی و خدماتی در سطح شهرستان اجرا می‌شود که افتتاح طرح‌های جهادی، بهره‌برداری از خانه‌های محروم و مددجویی با اعتباری بالغ بر۱۰ میلیارد ریال، برگزاری یادواره شهدا، برپایی نمایشگاه آسیب‌های اجتماعی در دبیرستان های نوار مرزی از اهم این برنامه‌ها هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار