استاندار قم:
استاندار قم تعامل و همفکری مسئولان را لازمه تحقق پروژه‌های مدیریت شهری دانست و گفت: امیدواریم در مسیر خدمت به مردم بتوانیم همدلی و همزبانی را به صورت عملی به اثبات برسانیم.
کد خبر: ۶۸۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷ 29 July 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم سید مهدی صادقی استاندار قم در دیدار شهردار و مدیران شهرداری قم طی سخنانی هماهنگی و تعامل را پیش زمینه عمران و آبادانی استان قم عنوان کرد.

استاندار قم وفاداری و صداقت در رفتار و عملکرد و ایجاد اعتماد متقابل را لازمه پیشبرد اهداف دانست و افزود: در صورت تحقق این مباحث زنجیره کاملی از همکاری‌ها شکل خواهد گرفت.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به نقش هماهنگ کننده و نظارتی استانداری در همه مسائل استان افزود: امیدواریم در مسیر خدمت به مردم بتوانیم همدلی و همزبانی را به صورت عملی به اثبات برسانیم.

وی نتیجه تلاش مسئولین در حوزه مدیریت شهری را افتتاح پروژه‌های عمرانی و تسهیل در زندگی مردم عنوان کرد و ضمن استقبال از طرح شهرداری مبنی بر بهره برداری از پروژه‌های عمرانی به صورت ماهانه گفت: در صورت عینیت بخشی به این اظهارات شاهد تحول شگرف در شهر قم و رضایت مردم از عملکرد این نهاد خواهیم بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار