استاندارایلام
استاندار ایلام ابراز امیدواری کرد امسال 10 هزار میلیارد ریال اعتبار ملی در استان جذب شود.
کد خبر: ۶۸۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲ 28 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،محمدرضا مروارید گفت: سه هزار و 820 میلیارد ریال اعتبار برای سال 94 این استان شامل 2 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی ها و یک هزار و 320 میلیارد ریال اعتبار جاری به ایلام اختصاص یافته که امیدواریم حدود 10 هزار میلیارد ریال دیگر نیز از محل منابع ملی به این استان اختصاص یابد.

وی افزود: یک هزار و 800 میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات باقی مانده سفر سال گذشته رییس جمهوری و هیات دولت به استان مصوب شده و 50 درصد نیز تخصیص پیدا کرده است.

مروارید یادآور شد: پارسال وزارت راه و شهرسازی 700 میلیارد ریال برای توسعه راه های استان ایلام اختصاص یافت و قول های مساعدی نیز برای افزایش این مقدار در سال جاری داده اند که امیدواریم محقق شود.

وی همچنین از مصوب شدن 400 میلیارد ریال اعتبار از محل طرح های ویژه به استان ایلام خبر داد و تاکید کرد: رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور قول مساعدی برای اختصاص اعتبار ویژه به منظور بهسازی جاده های منتهی به مهران داده اند.

وی اضافه کرد: تخصیص 50 درصدی اعتبارات استانی و اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خزانه اعلام شده ولی در چهار ماه ابتدایی امسال وجهی در اختیار استان قرار نگرفته است.

استاندار ایلام ادامه داد: توجه به حوزه آب روستایی از مهم ترین رویکردهای دولت تدبیر و امید است و امسال 500 میلیون دلار برای توسعه شبکه های آب روستایی سراسر کشور در نظر گرفته شده که سهم استان ایلام از این محل حدود 400 میلیارد ریال است که در حال رایزنی برای جذب این اعتبار هستیم.

مروارید گفت: دولت یازدهم امسال در حوزه های مدیریت بحران، معاونت روستایی و شهری، مرز و منابع طبیعی اعتباراتی را در نظر گرفته که بدون شک استان ایلام نیز از این اعتبارات بی نصیب نخواهد ماند.

وی افزود: دولت چهار هزار میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی برای تجهیز دشت های استان ایلام در حوزه کشاورزی اختصاص داده که امیدواریم امسال اجرایی شود.

استاندار ایلام همچنین از برنامه ریزی وزارت نیرو برای احداث سد میمه و تکمیل سدهای کنگیر و گاوی در استان خبر داد و اظهار کرد: یک هزار میلیارد ریال نیز از محل منابع ملی به این حوزه اختصاص می یابد.

مروارید یادآور شد: دستگاه های اجرایی استان سال گذشته از محل اعتبارات ملی توانستند حدود یک هزار و 300 میلیارد ریال بویژه در حوزه تربیت بدنی و بهداشت و درمان جذب کنند که امیدواریم با تلاش مجموعه ارگان ها امسال نیز منابع بیشتری در استان برای تکمیل پروژه های در دست اجرا و تکمیل طرح های نیمه تمام جذب شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار