درهفتمین جلسه ستاد انتخابات استان
تابناک : زمانی قمی در هفتمین جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور دبیر ستاد انتخابات کشور برگزار شد گفت: فرمانداران و بخشداران باید اجرای صحیح قانون را در برگزاری انتخابات سرلوحه کار خود قرار دهند.
کد خبر: ۶۷۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱ 28 July 2015

 به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی،  زمانی قمی استاندار مرکزی برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری را از نظر حساسیت بسیار مهم دانست و گفت: در هیچ انتخاباتی به این میزان همسایگان ایران دچار آشوب نبوده اند.

وی افزود: برگزاری انتخابات پیش رو در حالی صورت می گیرد که امروز دولت با کمبود اعتبار مواجه است و تمکن مالی آن ضعیف است و فشارهای بسیاری از سوی منتقدین و مخالفین علیه دولت وارد می شود که این شرایط سنگین باید از سوی دولت مدیریت شود.

استاندار مرکزی با تاکید بر عدم سوء استفاده از امکانات دولتی در برگزاری انتخابات، تصریح کرد: در دولت قبل از اموال عمومی و بیت المال سوء استفاده های بسیاری شد و اختلاس هایی صورت گرفت که باعث شد به یک رویه تبدیل و قبح آن ریخته شود و امروز این مشکل در جامعه هویدا شده و دولت باید آن را مدیریت نماید.

زمانی قمی تسلط به قوانین انتخابات را ضروری عنوان کرد و گفت: فرمانداران و بخشداران باید به قوانین مربوط به برگزاری انتخابات مسلط باشند و اجرای صحیح قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند تا از بروز هرگونه مشکل جلوگیری شود.

وی اظهار کرد: اکثر مطالب و قواعد از انتخابات گذشته تاکنون بسیار تغییر پیدا کرده است و در برگزاری هر انتخابات نکات ظریف و خاصی وجود دارد که باید رعایت شود.

استاندار مرکزی از زحمات اعضای ستاد انتخابات استان تشکر کرد و خاطر نشان ساخت: امید است که دولت بتواند با برگزاری انتخاباتی شفاف، سالم و بانشاط نتایج رضایت بخشی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان نیز اظهار کرد: ستاد انتخابات در استان مرکزی در اوایل اردیبهشت ماه با 6 کمیته تشکیل و فعال شد و این استان در این زمینه پیشرو بود.

وی با یادآوری برگزاری منظم نشست های ستاد انتخابات استان ادامه داد: اخبار این نشست ها منعکس شده و در خصوص نحوه فعالیت و اقدامات انجام شده از طریق رسانه های به مردم اطلاع رسانی شده است.

حسن بیگی تصریح کرد: مسائل و مشکلات در برگزاری انتخابات مورد بررسی قرار گرفته و به مراجع ذی ربط انعکاس داده شده است.

گفتنی است در این جلسه اعضای ستاد انتخابات استان و مسئولین کمیته های 6 گانه ستاد حضور داشتند و از اقدامات و برنامه های کمیته ها گزارشی ارائه نمودند.

یادآور می گردد در جلسه ای دیگر که با حضور پور علی مطلق دبیر ستاد انتخابات کشور و فرمانداران، معاونین فرماندار و بخشداران استان برگزار شد، مباحث کاری انتخابات مطرح گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار