حادثه ریزش آوار بر روی سر دو کارگر ساختمانی که ظهر روز یکشنبه در خیابان شهید صادقی مشهد رخ داد، گودبرداری غیر‌اصولی اعلام شد.
کد خبر: ۶۷۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶ 28 July 2015
به‌گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از شهرآرا، ظهر روز یکشنبه در یک حادثه دلخراش متاسفانه دو کارگر ساختمانی هنگام انجام عملیات ساختمانی برای بازسازی یک تالار قدیمی بر اثر ریزش آوار زیر انبوهی از خاک گرفتار شدند که پس از هفت ساعت تلاش بی‌وقفه آتش‌نشانان یکی از کارگران مصدوم شد و کارگر میان‌سال دیگری جان باخت.

سرپرست نیروهای اعزامی آتش‌نشانی مشهد به محل، در‌خصوص حادثه گفت: این تالار قدیمی دو طبقه داشته است؛ طبقه همکف و منفی یک که صاحبان این تالار به‌منظور بازسازی و نوسازی این تالار قصد داشتند دو طبقه منفی یک و مثبت یک را به این ساختمان اضافه کنند.

محمد‌جواد سبحانی افزود: در همین راستا با گودبرداری برای دیوار برشی (بتن مسلح) چاله‌ای به عمق یازده‌متر با ابعاد سه‌در‌‌چهار متر ایجاد می‌شود و خاک‌های آن پشت دیوار مجاور این چاله عمیق دپو می‌شود و دو کارگر درون این چاله با چکش بادی مشغول کنده‌کاری می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه علت بروز این حادثه همین گودبرداری غیراصولی بوده است، بیان کرد: هنگام کار این کارگران متاسفانه دیواری که خاک‌ها پشتش دپو شده بود، تحمل نکرده و فرو ریخته و خروارها خاک و نخاله بر سر این دو کارگر فرو می‌ریزد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار