محمدعلی زرندی برای مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیات تنیس استان کرمانشاه انتخاب شد.
کد خبر: ۶۷۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹ 10 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،، مجمع انتخابات ریاست هیات تنیس استان کرمانشاه امروز(19 آبان) با حضور دبیر فدراسیون تنیس و مسئولان ورزش استان در سالن شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزارشد.

مجید پرنوری، محمدعلی زرندی، رضا فدایی، عباس عباسی و محمدرضا نقدی پنج کاندیدای تصدی ریاست هیات تنیس استان کرمانشاه بودند که پس از اعلام انصراف رضا فدائی و عباس عباسی، رای گیری برای انتخاب رئیس هیات تنیس استان بین سه کاندیدای باقی مانده انجام شد.

پس از انجام رای گیری از مجموع 17 رای ماخوذه اعضای مجمع، محمدعلی زرندی هشت رای، محمدرضا نقدی پنج رای و مجید پرنوری چهار رای کسب کردند که باتوجه به اینکه هیچکدام از کاندیداها حائز کسب اکثریت آرا نشدند، رای گیری باحضور دو کاندیدایی که بیشترین آراء را کسب کرده بودند به دور دوم کشیده شد.

در این دور با رای 13 عضو مجمع تنیس استان کرمانشاه محمدعلی زرندی برای مدت چهارسال دیگر در سمت رئیس هیات تنیس استان کرمانشاه ابقاء شد.

رئیس هیات تنیس استان کرمانشاه پیش از انجام رای گیری به تشریح مهمترین اقدامات و فعالیت های خود طی چهار سال ریاست این هیات و برنامه های پیش رو پرداخت و اظهارکرد: تا چندسال پیش هیات تنیس دارای مشکلات زیاد و شرایط بغرنجی بود.

وی افزود: این هیات را درحالی تحویل گرفتم که کمیته های آن غیرفعال، فضا ناسالم و اختلافات شدیدی بر هیات حاکم بود.

زرندی بابیان اینکه تعداد کل بیمه شده های این رشته در کرمانشاه حدود 75 نفر بود، گفت: با مجموعه اقدامات مدیریتی توانستیم نظم را به این هیات بازگردانیم و شرایط را بهبود ببخشیم.

وی اضافه کرد: بگونه ای در این هیات تحول ایجاد کردیم که از رتبه 27 کشوری در سال 93 به رتبه تک رقمی در سالجاری خواهیم رسید.

رئیس هیات تنیس استان کرمانشاه فعال کردن شهرستان ها را از دیگر فعالیت های خود در چهارسال ریاست بر این هیات اعلام کرد و گفت: علاوه براین، دربحث ارتقاء ورزشکاران و مربیان نیز اقدامات گسترده ای را در این مدت انجام دادیم.

به گفته این مسئول مهمترین مشکل کنونی هیات تنیس کرمانشاه مشکلات مالی است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار