در ديداري خانگي رقم خورد
مدافع عنوان قهرماني فصل 1397 ليگ منطقه‌اي فوتسال ايران نخستين بازي خانگي خود را در حضور قمي‌هاي علاقمند به فوتسال با تساوي به پايان رساند.
کد خبر: ۶۷۵۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۱ 04 November 2018

به گزارش تابناک قم، دارنده عنوان قهرمانی رقابت‌های امسال لیگ منطقه‌ای فوتسال باشگاه‌های کشور تیم دلسوختگان اهل بیت (ع) قم است که توانست با کادر فنی و بازیکنان بومی خود مجوز صعود به دسته بالاتر را کسب کرده و اکنون مدعی راهیابی به لیگ دسته اول فوتسال ایران است.

این تیم با هدایت جعفر منیعات بازیکن خوش‌نام سال‌های دور فوتسال قم در تیم مطرح ارم‌کیش گام به بازی‌های این فصل گذاشته و با بازیکنان شاخص فوتسال قم برای رسیدن به سهمیه لیگ دسته اول فوتسال ایران تلاش می‌کند، اما در گام نخست بازی خانگی برابر تیم فرش آسایش آران و بیدگل را با تساوی به پایان رساند تا با یک امتیاز خانگی حرکت در مسیر سخت صعود به لیگ برتر را آغاز کند.

فوتسالیست‌های تیم دلسوختگان اهل بیت (ع) قم بعد از مسابقه لیگ برتری سوهان محمدسیمای قم و شهرداری ساوه، در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم و در حضور قمی‌های علاقمند به فوتسال میزبان تیم فرش آسایش آران و بیدگل بودند که بازی با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.

دو تیم در حالی امتیازها را تقسیم کردند که امسال بازی‌های لیگ دسته دوم فوتسال ایران در 6 گروه مقدماتی به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت برگزار می‌شود تا وضعیت تیم‌ها برای کسب مجوز صعود به لیگ دسته اول فوتسال ایران برای فصل 99 – 1398 مشخص شود.

شاگردان جعفر منیعات در تیم دلسوختگان اهل بیت قم با رقبای خود یعنی تیم‌های پاس تهران، پدیده فیروزکوه، هیأت فوتبال آران و بیدگل، هیأت فوتبال شهرکرد و پیمان شهرداری شاهرود در گروه چهارم مرحله مقدماتی به رقابت می‌پردازند تا در پایان بازی‌های رفت و برگشت مرحله مقدماتی این فصل به عنوان یکی از دو تیم برتر این گروه راهی مرحله بعد شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار