مراسم تکریم و معارفه رئیس امور مالیاتی شهرستان خاتم با حضور مدیرکل امور مالیاتی استان در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۵۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 01 November 2018

منوچهر اسدی مدیرکل امور مالیاتی استان یزد در نشست تکریم و معارفه رئیس امور مالیاتی شهرستان خاتم گفت: مهمترین اقدامات سازمان امور مالیاتی در راستای حمایت از تولید و اشتغال است.

اسدی با اشاره به اینکه اقتصاد شهرستان خاتم برپایه کشاورزی و دامداری است افزود: نگاه ما نگاه خدماتی به مردم این شهرستان است این شهرستان از لحاظ در آمدی بسیار ضعیف است و نباید افزایش پرداخت عوارض مالیاتی موجب فشار اقتصادی بر مردم این منطقه شود.

وی گفت: سازمان امور مالیاتی در سال‌های اخیر ضمن تلاش برای تحقق اهداف پیش‌بینی شده در بودجه‌های سنواتی، اقدامات مؤثری برای اصلاح و بازنگری فرآیندها، افزایش اعتماد مؤدیان، کاهش هزینه‌های تمکین و حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در چارچوب اختیارات و تکالیف قانونی خود، انجام داده است.

جواد میربهبودی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان خاتم نیز در این نشست گفت: با توجه به اینکه وابستگی در آمد اکثر مردم این شهرستان کشاورزی و دامداری است خواستار حمایت و توجه بیشترمسئولان در این زمینه شد.

درپایان با صدور حکمی از زحمات پاینده رئیس اسبق اداره امور مالیاتی شهرستان خاتم تقدیر و روحی پناه به عنوان رئیس جدید این اداره منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار