تعداد 74 ميليون و 825 هزار و 447 سهم به مبلغ بيش از 254 ميليارد ريال در هفته جاري در بورس منطقه اي مازندران معامله شد که نسبت به هفته ي قبل 50 درصد کاهش داشت.
کد خبر: ۶۷۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱ 01 November 2018

به گزارش خبرنگار ايرنا، معاملات سهام در بورس منطقه اي مازندران با رشد چشم گيري در اواخر شهريور ماه روبرو شد و در برخي هفته ها ارزش معاملات به بيش از يک هزار ميليارد ريال نيز رسيد.
روند معاملات در هفته هاي اخر مهر ماه رو به کاهش رفت اما شرايطي متعادلي را داشت و ارزش سهام معامله شده در حدود 500 ميليارد ريال ثابت ماند.
اما اين هفته فعالان بورس هم در تعداد و هم ارزش سهام معامله شده، براي خريد و فروش کمتر اشتياق نشان دادند و داد و ستد سهام خود را به 50 درصد کمتر نسبت به هفته قبل رساندند.
گفتني است که هفته گذشته 163 ميليون سهم به ارزش بيش از 558 ميليارد ريال در بورس منطقه اي مازندران معامله شد.
علاوه بر اين فعالان بورس اين هفته با فروش بيش از 140 ميليارد ريال سهم به فروش سهام بيشتر از خريد آن روي خوش نشان دادند و فقط 114 ميليارد ريال سهم خريدند.
همچنين اين هفته بر خلاف هفته هاي گذشته، سهام شرکت هاي خودرو سازي و فلزات بيشتر توجه فعالان بازار سرمايه را به خود اختصاص داد.
اين هفته سهام شرکت هاي سايپا، ذوب آهن، فولاد مبارکه اصفهان، بانک تجارت و بانک ملت بيشترين ارزش معاملات بورس منطقه اي مازندران را به خود اختصاص دادند.
شاخص قيمت نيز با 2 هزار و 307 واحد افزايش نسبت به هفته قبل، اين هفته به 183 هزار و 367 واحد رسيد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار