فرمانده نیروی انتظامی داراب از دستگیری باند ۶ نفره سارقان منزل و کشف طلای مسروقه به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۴۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 31 October 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سرهنگ عبدالرضا ضربت فرمانده نیروی انتظامی داراب گفت: با اعلام گزارشی مبنی بر اینکه سرنشینان دو دستگاه سواری پس از انجام سرقت منزل در استان هرمزگان، در محور بندرعباس به سمت داراب در حال حرکت هستند تلاش برای شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران انتظامی شهرستان داراب موفق شدند اعضای این باند حرفه‌ای منزل در حالی که با دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و پارس در محور‌های مواصلاتی در حال حرکت بودند شناسایی و در یک عملیات منسجم و ضربتی هر ۶ نفر سارق را دستگیر کنند.

سرهنگ ضربت با بیان اینکه متهمان تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند، ادامه داد: در بازرسی از خودرو این سارقان حرفه ای، مقدار ۲۲۰ گرم طلای مسروقه کشف شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش اموال مسروقه برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورده شده است، از شهروندان خواست: برای اطمینان بیشتر در پیشگیری از سرقت منزل، بر روی دیوارها، همه پنجره‌ها و نقاط قابل نفوذ مانند نورگیر و پاسیو حفاظ محکم و مقاوم نصب کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار