در هفته نخست ليگ باشگاه‌هاي كشور
قهرمان فوتسال ايران اين هفته برابر ديدگان قمي‌هاي علاقمند به فوتسال در سالن دو هزار نفري شهيد حيدريان قم به ميدان مي‌رود.
کد خبر: ۶۷۴۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷ 31 October 2018

به گزارش تابناک قم، در شرایطی که سازمان لیگ فوتسال ایران این هفته دیدارهای هفته هشتم از نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور و همچنین بازی‌های هفته نخست از دور برگشت بیستمین دوره لیگ برتر را برگزار می‌کند، تیم‌های حاضر در لیگ دسته دوم نیز دوره جدید این لیگ را استارت می‌زنند.

تیم‌های مدعی صعود به لیگ دسته اول فوتسال ایران در 6 گروه مقدماتی بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت برگزار می‌کنند تا چهره تیم‌های صعود کننده به لیگ دسته اول فوتسال ایران برای فصل 99 – 1398 مشخص شوند.

یکی از تیم‌های حاضر در دوره جدید رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم مجمع جهانی دلسوختگان اهل بیت (ع) قم است که بعد از درخشش در مسابقات لیگ منطقه‌ای و کسب مقام قهرمانی این رقابت‌ها حالا برای صعود به لیگ دسته اول فوتسال کشور به میدان می‌رود.

این تیم با هدایت جعفر منیعات بازیکن سابق ارم‌کیش قم که سابقه زیادی در لیگ برتر فوتسال ایران دارد در مسابقات لیگ منطقه‌ای فوتسال کشور در سال جاری نتایج درخشانی کسب کرد و با ایستادن روی سکوی نخست به مقام قهرمانی باشگاه‌های ایران دست یافت.

بازی‌های لیگ دسته دوم فوتسال ایران پس از قرعه‌کشی و تغییراتی که در تعداد تیم‌ها صورت گرفت از این هفته رسما آغاز می‌شود و تیم‌ها در 6 گروه مقدماتی از روز جمعه یازدهم آبان ماه با انگیزه دست‌یابی به مجوز صعود به دسته بالاتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم دلسوختگان اهل بیت قم در گروه چهارم مرحله مقدماتی با تیم‌های پاس تهران، پدیده فیروزکوه، هیأت فوتبال آران و بیدگل، هیأت فوتبال شهرکرد و پیمان شهرداری شاهرود هم‌گروه است و نخستین بازی خود را جمعه 11 آبان در قم برابر تیم هیأت فوتبال آران و بیدگل انجام می‌دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار