سرپرست پلیس راه استان یزد با اشاره به حادثه تصادف در جاده روستاي ده‌بالا از توابع شهرستان تفت، گفت: در این حادثه شاهد مرگ دو نفر از سرنشینان خودروهاي اين حادثه بوديم.
کد خبر: ۶۷۴۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ 31 October 2018

سرهنگ «مسعود قانعی» در اين باره تصريح كرد: در این تصادف که در کیلومتر 4 جاده تفت به سمت ده‌بالا اتفاق افتاد، يك دستگاه خودروی پژو 405 با چهار سرنشین در پيچ جاده با کامیون بنز برخورد و دچار حريق شد.

وي با اشاره به لغزندگي جاده در اثر بارندگي، گفت:تخطی از سرعت مطمئنه در این جاده لغزنده باعث انحراف خودروي سواري به چپ جاده و خروج از مسیر و در نهایت برخورد با کامیون بنز شده و متاسفانه بلافاصله پس از برورد دچار حریق شده است .

سرهنگ قانعي ادامه داد: هر چند بلافاصله نیروهای اورژانس و امدادگر در صحنه حاضر و مجروحان را به بیمارستان منتقل کردند ولي متاسفانه دو نفر از سرنشينان سواري به علت جراحت بسیار زیاد در بیمارستان فوت کردند و دو نفر ديگر نيز دچار جراحت و شكستگي شدند.

سرپرست پليس راه استان لغزندگی جاده به دليل بارندگي و کم عرض بودن مسيرهاي روستايي را ياداور شد و از همشهريان و مسافران خواست به ويژه در ایام اربعین و تعطیلات پايان هفته متوجه خطرات اين جاده‌ها باشند و حتماً با سرعت مطمئنه و مجاز و رعايت فاصله طولي تردد كنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار