جانشین رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور:
جانشین رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در ارزیابی رزمایش زیستی ثامن‌الائمه (ع) استان آذربایجان شرقی، ضمن ابراز رضایت از نحوه برگزاری این رزمایش در استان گفت: این رزمایش نشان داد وقتی پای‌کار می‌رویم ترس و خوف ما از بین می‌رود.
کد خبر: ۶۷۳۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸ 28 October 2018

علی‌اصغر زارعی با اشاره به انگیزه بالای تمام نهادهای درگیر این رزمایش گفت: برای هماهنگی و تعامل بیشتر نهادها و سازمان‌ها با یکدیگر باید به فکر تداوم این رزمایش‌ها باشیم و امیدواریم با برگزاری سالانه این رزمایش‌ها، ساختارها را تقویت کنیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم خانواده‌ها و اولیای دانش آموزان این رزمایش‌ها را ارزیابی کنند و ما از نتایج آن‌ها استفاده کنیم.

جانشین رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: مشاهدات ما نشان می‌دهد افراد علاقه‌مند باهم به‌خوبی کارکردند و این نقطه قوت این رزمایش بود.

وی با اشاره به برگزاری 9 رزمایش در طی سه هفته گذشته در کشور گفت: در شرایطی که دشمن تلاش می‌کند مردم را در برابر نظام قرار دهد رویکرد آن‌ها به استفاده از تهدیدات زیستی، شیمایی و ... محتمل‌تر است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و تهدیدهای مکرر آمریکا گفت: فشار آمریکا نشان از استیصال اوست. آمریکا تفنگی را به سمت ما نشانه گرفته که فشنگ‌هایش را قبلاً شلیک کرده والان خالی است.

زارعی گفت: ما هزینه‌های فراوان و شهدای زیادی را داده‌ایم و امیدواریم با همت تمام مسئولان از فشارهای اقتصادی و از این پیچ تاریخی و حساس گذر کنیم و خداوند مکر و کید دشمنان را به خودشان برگرداند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی هم ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و همت تمام مسئولان در برگزاری رزمایش به ارائه گزارش مختصر در خصوص نحوه آموزش، آماده‌سازی و هماهنگی دستگاه‌ها برای اجرای رزمایش پرداخت.

علیرضا کریمی گفت: این رزمایش به جهت ویژگی های خاص خود، برای اولین بار در کشور انجام شد و این حجم مشارکت بین دستگاهی در استان محک زده می‌شود. امیدواریم با بررسی نقاط ضعف و قوت این رزمایش در سال‌های آتی بهتر عمل کنیم.

در ادامه این جلسه رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، معاونان و بازرسان سازمان پدافند غیرعامل به بررسی نحوه برگزاری رزمایش پرداختند و نقطه نظرات خود را بیان کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار