جانشین فرماندهی نیروی انتظامی؛
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی گفت: در جاده ها نیز به همین شکل که در مسیر رفت توانستیم با تلاش های جهادی همکاران بیش از ۶۷ درصد تصادفات جاده ای و بیش از ۵۰ درصد تلفات را کاهش دهیم، همین روند را در مسیر برگشت خواهیم داشت امیدوار هستیم که کم حادثه ترین و راحت ترین سفر را در برگشت هم فراهم کنیم.
کد خبر: ۶۷۳۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 28 October 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛سردار ایوب سلیمانی اظهار داشت: مسیر برگشت زائران یک ویژگی خاصی دارد چراکه در رفت زائران در یک دوره زمانی طولانی تری مشرف می شوند ولی در مسیر برگشت در چند روز باید آن فشردگی را تحمل کنیم.

وی افزود: لذا با حجم بسیار سنگینی در مبادی ورودی و به خصوص در جاده های منتهی به مرکز کشور مواجه هستیم، ما در خود استان ایلام، کرمانشاه، همدان استان های که به مقصد نزدیک تر می شود سیستم راهور را آماده باش دادیم.

وی تصریح کرد: از استان های دیگر نیز کمک گرفته شده و زمینه را فراهم کردیم که در مهران بدون توقف با کمترین مشکلات زائرین عبور کنند.

وی ادامه داد: در جاده ها نیز به همین شکل که در مسیر رفت توانستیم با تلاش های جهادی همکاران بیش از ۶۷ درصد تصادفات جاده ای و بیش از ۵۰ درصد تلفات را کاهش دهیم، همین روند را در مسیر برگشت خواهیم داشت امیدوار هستیم که کم حادثه ترین و راحت ترین سفر را در برگشت هم فراهم کنیم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار