فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری متهمان به تهیه وتوزیع موادمخدر و رد رشوه 428 میلیون ریالی در شهرستان "نور" خبر داد.
کد خبر: ۶۷۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶ 24 October 2018

سردار سید محمود میرفیضی طی گفت‌وگویی، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهرستان نور، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.
رشوه

وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان نور با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی با شناسایی متهمان به تهیه و توزیع موادمخدر این افراد شامل 2زن و یک مرد را حین تردد با یک دستگاه خودرو سواری متوقف کردند.
پلیس

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: در بازرسی از خودروی متهمان مقادیری موادمخدر که به طرز ماهرانه ای در داخل کیف زنانه جاسازی شده بود، کشف شد.
مازندران

میرفیضی با اشاره به پیشنهاد رشوه متهمان به ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر برای رهایی از دست قانون، افزود: یکی از همدستان این افراد به ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر مبلغ 218 میلیون ریال وجه نقد به همراه 96 گرم طلاجات به ارزش210 میلیون ریال، 4 فقره چک سفید امضا و سند یک دستگاه خودروی سواری ام وی ام را پیشنهاد داده که ماموران پلیس با صحت عمل ضمن رد رشوه پیشنهادی، مراتب را صورتجلسه و متهمان را به مرجع قضائی معرفی کردند.
فرمانده انتظامی

فرمانده انتظامی مازندران، گفت: بی شک تقویت باورهای دینی و اعتقادی در بین کارکنان ناجا و روحیه شهادت طلبی، ایثارگری و پاکدستی، نقش موثری در عزت نفس کارکنان برای مقابله با سوداگران مرگ و برخورد با هنجارشکنان دارد./عصر ایران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار