نمايشگاه تصويرگري به منظور معرفي آثار هنري يكي از هنرمندان اين شهرستان با همكاري انجمن هنرهاي تجسمي اداره ارشاد اسلامي نهاوند برپا شد.
کد خبر: ۶۶۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰ 26 July 2015

نمايشگاه تصويرگري به منظور معرفي آثار هنري يكي از هنرمندان اين شهرستان با همكاري انجمن هنرهاي تجسمي اداره ارشاد اسلامي نهاوند برپا شد.

به گزارش ایرنا؛رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي در حاشيه افتتاح اين نمايشگاه در گفت و گو با ايرنا افزود: اين نمايشگاه به همت معصومه كياني يكي از هنرمندان اين شهرستان از امروز به مدت يك هفته در محل دائمي نمايشگاه هاي اداره فرهنگ و ارشاداسلامي نهاوند برپا شده است .

محمود مصباح افزود: در اين نمايشگاه ۵۰ اثر تصوير گري از اين هنرمند كه از سوابق درخشاني در برگزاري نمايشگاه هاي هنرهاي تجسمي برخوردار است ارايه شده است.

مصباح در خصوص ويژگي هاي اين رشته هنري گفت : تصويرگري، نقاشي روايي است كه تفاوت آن با نقاشي، هدفمند بودن آن براي كاربرد مشخص، درنظر گرفتن مخاطب و سفارش دهنده است و از اين نظر مشابهات بسياري با طراحي گرافيك دارد.

وي افزود: از انواع تصويرگري مي توان به نقاشي هاي داخل كتاب هاي كودك و روي جلد كتاب هاي بزرگسال ، نقاشي هاي روي پوسترهاي تبليغاتي و اقلام تجاري، داستان هاي مصور و طراحي ها و نقاشي هاي داخل مجلات و روزنامه ها اشاره كرد.

نمايشگاه تصويرگري تا پايان هفته جاري داير است و علاقمندان مي توانند صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۵ تا ۱۹از اين نمايشگاه واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نهاوند بازديد كنند.

شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعيتي نزديك به ۲۰۰ هزار نفر در ۱۰۵ كيلومتري جنوب استان همدان واقع شده است .


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار