مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خبر داد:
مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی تولیدات تلویزیونی رضوی در لرستان تا 15 مرداد ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۶۶۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱ 26 July 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، حسین محمودی در گفت و گویی از برگزاری هفتمین جشنواره سراسری تولیدات تلویزیونی رضوی به میزبانی لرستان همزمان با دهه کرامت خبر داد و افزود: در این جشنواره ساخت نماهنگ و فیلم های بلند تلویزیونی (تله فیلم) پیرامون فرهنگ و سیره منور رضوی، حضرت معصومه (س) و حضرت شاه چراغ(ع) مورد توجه است.

وی، مهم ترین هدف برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه امام رضا(ع) عنوان کرد و اظهار داشت: نماهنگ، تله فیلم و فیلم های جشنواره با محوریت آداب و فرهنگ زیارت، حرم مطهر رضوی، آثار و ابنیه ها و امام زادگان، وقف، فرهنگ وقف، یاران و اصحاب حضرت امام رضا(ع)، جلوه های مشهد الرضا(ع)، زائران و مجاوران، شفا یافتگان، شیفتگان و دلدادگان حضرت و جلوه های فرهنگ رضوی در خارج از کشور پذیرفته می شود.

محمودی ضمن دعوت از هنرمندان استان قم برای شرکت در این جشنواره معنوی، عنوان کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا 15 مرداد ماه اعلام شده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در ادامه تصریح کرد: جشنواره ملی تولیدات تلویزیونی رضوی در لرستان، اواخر مرداد ماه با تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار