معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ایلام تاکید کرد
علی قاسم‌پور امروز از برگزاری آزمون جامع هماهنگ مدیران فنی و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در ایلام خبر داد
کد خبر: ۶۶۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴ 26 July 2015

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام گفت: آزمون جامع هماهنگ مدیران فنی و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری همزمان با سراسر کشور در ایلام برگزار شد.
وی افزود: در این آزمون که مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری به رقابت پرداختند با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و موسسه آموزشی "سیمای گردشگری" برگزار شد.
قاسم‌پور تصریح کرد: تمام شرکت کنندگان در آزمون جامع مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی، پیش از این در کلاس‌های آمادگی تخصص‌های مذکور حاضر شده و منابع درسی از جمله «شناخت صنعت گردشگری»، «بازاریابی و فروش در دفاتر خدمات مسافرتی»، زبان تخصصی، عملیات تور، آشنایی با میراث فرهنگی و ... را مورد مطالعه قرار داده‌اند.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام گفت: اکنون با برگزاری این دوره‌ها، نیاز استان به بهره‌مندی از مدیران فنی در دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان برآورده شده است.
قاسم‌پور افزود: دوره‌های آموزش کوتاه مدت گردشگری نیز در دستور کار معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار